Bbw
Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag och min fru som är född tidigt 80-tal går på swingersklubbar/parklubbar. Hon är 167 och väger strax över hundra kilo. Till hennes fördel är att hon är riktigt snygg i ansiktet och har utstrålning.
Inför första besöket var hon orolig hur folk skulle titta på henne.
Det visade sig att många män som hade smala kvinnor uppvaktade henne.
Vi har aldrig gått från en träff där hon blivit ratad, snarare tvärtom.
Senaste besöket slutade med att en i personalen blev riktigt tänd på henne och lämnade sin post för att följa med oss in ett lekrum.
Så nog är det poppis med bbw allt :)
Tycker det är attraktivt med båda kroppstyperna. Kurvigt som slankt. Viktigast är att hon är bra på tillfredsställa mig
Intressant att läsa den här tråden! Jag har pendlat rätt friskt i storlek genom åren ; alltifrån "normal" (=storlek 38) till regelrätt tjock (storlek 48) och ligger nu stabilt på mullig,storlek 44. Min upplevelse är att jag får mest manlig uppmärksamhet vid min nuvarande storlek.
Om detta sedan är för att jag hittat min trivselvikt och känner mig ganska fin eller för att många män föredrar mulligt har jag ingen aning om. Har alltid haft stora bröst dessutom och när jag är smalare ser det lätt lite vulgo ut, fick ständigt frågor kring om de var äkta. När man å andra sidan blir så pass stor som jag var vid mitt största så "försvinner" brösten liksom bland allt det valkiga oavsett hur stora de är så....lagom är nog bäst!
Jag älskar BBW Och har alltid gjort det, finnas inget bättre än en kvinna som har stor rumpa, breda höfter och tjocka lår. Varje gång ser jag en sån kvinna blir jag så upphetsad och kåt.
Jag har alltid av mulliga kurviga tjejer, fast jag själv är lång och smal.
Arrangerade även bbwklubb i Stockholm i 6 år som hette club Stor & Vacker.
Var runt 100 gäster på klubben och kom folk från hela landet till den :)
Glömde ett ord ett ord i inlägget, blir så när man har för bråttom och man inte kan redigera det efteråt ;)
Jag har alltid attraherats av mulliga kurviga tjejer, fast jag själv är lång och smal.
[/quote]
Jag har alltid av mulliga kurviga tjejer, fast jag själv är lång och smal.
Vad blev det av den klubben? Synd att den är försvunnen sedan länge.
Jag är 168 och väger 105 och har 80N i bh
Klart en kvinna ska vara lite rund. Något att hålla om när åska går :)
Synd bara att de är blyga och sällsynt.
Detta är min åsikt men kan också ha fel.