• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • In trouble

Stora tjejer är bäst. På alla sätt och vis. De är oftast roligare, trevligare, sötare. Och bättre i sängen !!!!!

• Livsnjutaren38
    Anonym (Stor tjej) skrev 2016-02-11 20:31:11 följande:

Jag är med på en dejtingsida och har endast ansiktsbild. Jag har dock skrivit på min profil att jag är överviktig. Jättemånga killar skriver till mig och när jag väl väljer att gå på dejt, dumpad!

Jag fattar inte vad jag gör för fel men har hittills gissat på att jag blir dumpad pga mitt utseende :(

Tycker det är förjävligt att folk håller på så....

Jag skulle gärna träffa dig !skicka PM om du skulle vara intresserad .
  • Anonym (Stor tjej)
    Anonym (Erik) skrev 2016-02-11 22:22:32 följande:

Håller med föregående talare.

De vet ju hur du ser ut samt att du skriver att du är överviktig så det är ju konstigt att dom dumpar dig.

Träffas ni bara en gång el har ni sex också?

Nej jag skulle aldrig ens kyssas på första dejten då jag söker nåt seriöst vilket jag också talar om innan vi ses. På dejterna för jag alltid komplimanger "Du är söt. Du ser ung ut. Du är fin" osv men sen vill dom inte ses igen :(

Och jag är väldigt lättsam på dejter. Tar det inte så seriöst, är mig själv, pratar inte om fel saker osv. Ok så om det inte är för min storlek vad är det då? Är jag för pryd? För ful? Luktar illa? :(
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Stor tjej) skrev 2016-02-12 11:48:03 följande:

Nej jag skulle aldrig ens kyssas på första dejten då jag söker nåt seriöst vilket jag också talar om innan vi ses. På dejterna för jag alltid komplimanger "Du är söt. Du ser ung ut. Du är fin" osv men sen vill dom inte ses igen :(

Och jag är väldigt lättsam på dejter. Tar det inte så seriöst, är mig själv, pratar inte om fel saker osv. Ok så om det inte är för min storlek vad är det då? Är jag för pryd? För ful? Luktar illa? :(

För ful lär det inte väl inte vara, då hade killarna inte kontaktat dig. Sköter du din dagliga hygien så lär det inte vara det heller.

Dessa killar är trots vad dom säger kanske bara är ute efter sex och tror att du är lätt att få i säng trots vad du sagt till dem innan, en chansning helt enkelt.
  • asmara

Hi beautiy how you are okay

Wow like your body

You have nice body. Jag suger din grej att slicka

• Hasse99
    mimmi1986 skrev 2016-01-08 10:00:52 följande:
    här är jag i klänning inte i ordning fixad alls
    Säger bara en sak snygg det är du
  • Anonym (Bbw)

Jag har inga problem alls med killar och är stor... Jag får mail på mail, och flera som vill träffas igen. Konstigt att de inte vill träffa dig igen, vad är det för typer som du gått ut med?
    Jag har träffat allt från mycket yngre(är själv 34) till ca 10 år äldre.
    Vad är det för sida/app du använder?
    Jag har även skrivit mycket utförligt vad jag letar efter och vad jag vill ha. Pratar en stund innan vi träffas just för att se om man "klickar" och sen har jag träffat dem IRL.

• Dansar alltid nykter

Stora tjejer är jävligt mycket sexigare och i min erfarenhet ofta mycket bättre i sängen.

Finns inget sexigare än en rejäl rumpa.

Svar på tråden Bbw