• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • vargveum

Jag har varit med både smala och tjocka och allt däremellan. Kan ärligt säga att det spelar faktiskt ingen roll egentligen, det är känslan när man tar i varandra, utbyter tankar, ligger på varandra... ja allt det där. Definitivt finns en fysisk aspekt av det (lukt, känslan i huden, hur beröringen sker), men just vikten och rondören verkar inte vara en faktor för hur kåt jag blir på en tjej...

• Efraim Barkbit

Det finns inget som är så vackert som runda former men utgångspunkten är att kemin måste finnas på plats först.

• Times
    vargveum skrev 2016-01-07 22:57:51 följande:

Jag har varit med både smala och tjocka och allt däremellan. Kan ärligt säga att det spelar faktiskt ingen roll egentligen, det är känslan när man tar i varandra, utbyter tankar, ligger på varandra... ja allt det där. Definitivt finns en fysisk aspekt av det (lukt, känslan i huden, hur beröringen sker), men just vikten och rondören verkar inte vara en faktor för hur kåt jag blir på en tjej...

Vettigt. Egentligen tror jag att vi flesta kan känna så. Herregud, tänk om vi skulle stanna upp och känna lite själva istället för att gå på alla "idealfällor". Skål.
  • vargveum
    Times skrev 2016-01-07 23:21:24 följande:
    Vettigt. Egentligen tror jag att vi flesta kan känna så. Herregud, tänk om vi skulle stanna upp och känna lite själva istället för att gå på alla "idealfällor". Skål.
    Ja skål för det!
  • mimmi1986

Känns underbart att läsa att det finns män kvar i samhället som har stake och hjärna kvar.

• joon1

Du är helt perfekt :) de brösten är ju en gåva med!

Njut mer
  • Efraim Barkbit
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:53:45 följande:

Jag är 168 och väger 105 och har 80N i bh

Du har ganska smalt omfång till den vikten. Lite ovanligt.
  • mimmi1986
    joon1 skrev 2016-01-08 08:54:58 följande:

Du är helt perfekt :) de brösten är ju en gåva med!

hihi tack så mycket
  • mimmi1986

funderar på att lägga upp bild på mig,, finns iofs i mitt galleri men vad säger ni så får nu själva avgöra hur jag ser ut

• mimmi1986

här är jag i klänning inte i ordning fixad alls
Svar på tråden Bbw