Bbw
Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer
Jag kan tycka att stora tjejer är både snyggt och fullt. Är magen jätte stor och brösten små. Gillar jag inte. Har hon stor röv och stora bröst gillar jag det. Stora lår gör mig inget heller.
Absolut gillar jag och många med mig stora vackra tjejer.
Varför?
Har inget med brösten att göra i mitt fall.
Utan därför att stora kvinnor är vackra, attraktiva, mysiga, sexiga, kvinnliga, mjuka och sköna att krama och hålla i (när åskan går som det brukar heta). Mer kvinna att älska.
Bröst är helt okej på forumet, titta bara på helkroppstråden och intima bilder
Jag dras till stora kvinnor, av den enkla anledningen att de "vågar" sticka ut och inte följa alla kroppsnormer om att allt ska vara så jävla pinnsmalt. Visar ofta på att det är en redig kvinna. Sen blir det mer att älska, så härligt att omfamna en större kvinna än en pinnsmal. Bröststorlek har för mig ingen betydelse. Men enligt mitt tycke så är större kvinnor vackrare och mer sig själv än de smala, vältränade kvinnorna.
Jag dras till stora kvinnor, av den enkla anledningen att de "vågar" sticka ut och inte följa alla kroppsnormer om att allt ska vara så jävla pinnsmalt. Visar ofta på att det är en redig kvinna. Sen blir det mer att älska, så härligt att omfamna en större kvinna än en pinnsmal. Bröststorlek har för mig ingen betydelse. Men enligt mitt tycke så är större kvinnor vackrare och mer sig själv än de smala, vältränade kvinnorna.
Hon längst till höger är den perfekta storleken för mig :)
blogg.ng.se/livets-ord/2016/05/528/
Men även lite mer om formerna sitter på rätt ställe.
Nu har ju jag en smal fru, men jag gillar generellt sätt lite mulligare kvinnor.
Jag gillar lite större kvinnor, för de känns kvinnligare, mera kött på kroppen = mjukare, mera former, mycket mer kläm och gos vänliga ;) inte bara en skelett.
En kvinna i mitt tycke skall vara mjuk o go både i sättet att vara, i kroppen och ha kvinnliga former
Tränade kvinnor är oftast för hårda och känns som man kramar eller ligger med en man.
Inte för small och inte för fet, Lagom är bäst, eller LÄTT & LAGOM ;)