• mimmi1986

Bbw

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

• Svar på tråden Bbw
  • Anonym (Kiv (kille))

Jag kan tycka att stora tjejer är både snyggt och fullt. Är magen jätte stor och brösten små. Gillar jag inte. Har hon stor röv och stora bröst gillar jag det. Stora lår gör mig inget heller.

• Anonym (Tindra)
    Anonym (tycker) skrev 2016-02-11 20:12:42 följande:

Absolut gillar jag och många med mig stora vackra tjejer.
    Varför?
    Har inget med brösten att göra i mitt fall.
    Utan därför att stora kvinnor är vackra, attraktiva, mysiga, sexiga, kvinnliga, mjuka och sköna att krama och hålla i (när åskan går som det brukar heta). Mer kvinna att älska.

Tack! Behövde läsa det idag! 
  • Anonym (Mång tråd läsare)

Bröst är helt okej på forumet, titta bara på helkroppstråden och intima bilder

• ensampappatill3

Jag dras till stora kvinnor, av den enkla anledningen att de "vågar" sticka ut och inte följa alla kroppsnormer om att allt ska vara så jävla pinnsmalt. Visar ofta på att det är en redig kvinna. Sen blir det mer att älska, så härligt att omfamna en större kvinna än en pinnsmal. Bröststorlek har för mig ingen betydelse. Men enligt mitt tycke så är större kvinnor vackrare och mer sig själv än de smala, vältränade kvinnorna. 

• mimmi1986
    ensampappatill3 skrev 2017-03-17 07:18:39 följande:

Jag dras till stora kvinnor, av den enkla anledningen att de "vågar" sticka ut och inte följa alla kroppsnormer om att allt ska vara så jävla pinnsmalt. Visar ofta på att det är en redig kvinna. Sen blir det mer att älska, så härligt att omfamna en större kvinna än en pinnsmal. Bröststorlek har för mig ingen betydelse. Men enligt mitt tycke så är större kvinnor vackrare och mer sig själv än de smala, vältränade kvinnorna. 

Visst är det så.. Jag är stolt över mig själv och. In kropp och jag vet att jag är sexig och snygg
  • Anonym (Lätt & Lagom)
    mimmi1986 skrev 2016-01-07 19:45:57 följande:

Nu är jag nyfiken. Hur många av er män gillar större tjejer och varför?

Jag är modellen större med rejäla äkta bröst. Jag är konstant kåt men verkar som de killar man fått kontakt med bara vill ha smala tjejer

Nu har ju jag en smal fru, men jag gillar generellt sätt lite mulligare kvinnor.

Jag gillar lite större kvinnor, för de känns kvinnligare, mera kött på kroppen = mjukare, mera former, mycket mer kläm och gos vänliga ;) inte bara en skelett.

En kvinna i mitt tycke skall vara mjuk o go både i sättet att vara, i kroppen och ha kvinnliga former

Tränade kvinnor är oftast för hårda och känns som man kramar eller ligger med en man.

Inte för small och inte för fet, Lagom är bäst, eller LÄTT & LAGOM ;) 
  • mimmi1986
    Anonym (Lätt & Lagom) skrev 2017-03-17 09:05:15 följande:

Nu har ju jag en smal fru, men jag gillar generellt sätt lite mulligare kvinnor.

Jag gillar lite större kvinnor, för de känns kvinnligare, mera kött på kroppen = mjukare, mera former, mycket mer kläm och gos vänliga ;) inte bara en skelett.

En kvinna i mitt tycke skall vara mjuk o go både i sättet att vara, i kroppen och ha kvinnliga former

Tränade kvinnor är oftast för hårda och känns som man kramar eller ligger med en man.

Inte för small och inte för fet, Lagom är bäst, eller LÄTT & LAGOM ;) 

En sak man märkt genom åren är att de flesta män Som har smala fruar eller flickvänner faktiskt hellre vill ha en större tjej.. Hur kommer det sig
  • Anonym (Lätt & Lagom)
    mimmi1986 skrev 2017-03-17 09:18:05 följande:
    En sak man märkt genom åren är att de flesta män Som har smala fruar eller flickvänner faktiskt hellre vill ha en större tjej.. Hur kommer det sig
    Jag vet inte, egentligen tror jag att man tar det man får just då, man kanske som jag, inte vill vara singel allt för mycket.

Då kan det ju lätt bli att man tar den första bästa bara för att fylla av tomrummet men sedan i efterhand när man är i en trygg relation och har tid över till att tänka efter så kommer dessa tankar fram och man hinner gå genom vad man hade velat ha istället.

Nu kan jag inte svara för andra bara för mig.
  • Deeny
    mimmi1986 skrev 2017-03-17 08:41:44 följande:
    Visst är det så.. Jag är stolt över mig själv och. In kropp och jag vet att jag är sexig och snygg
    jag tycker en tjej ska vara lite rund, det är fint o attraktivt!
Svar på tråden Bbw