BF Augusti 2016
Så här är de långärmade vitt och en beige finns den i
Så här är de långärmade vitt och en beige finns den i
Jag har som sagt inte använt de, fick de av en bekant så jag tvättade då och stoppade undan dem, har igen användning för dem, vill ni ha så hör gärna av er under dagen, annars åker jag iväg och skänker dem
Om Nån vill ha dem Så kan hag lägga i lite prylar som hag fick i babyboxarna typ test prylar, nån nursing Pad, å nån testsalva för bröstvårtor om ni vill, annars slänger jag dem.
Vet att de flesta här kanske
Är Leds på att vara gravida men har även 8 gravid tröjor som jag ska skänka bort, hör av er under EM om intresse finns
Det är storlek M och L tror jag men L är inte så gigantiskt, ska kolla när jag kommer hem
Det är 1 M, 3 L och 1 XL fast den är typ som L. Jag brukar ha s och medium när Jah inte är gravid, hade jag använt de så Känns det som att de passat ändå. Vill båda ha? Vem skrev först?
Var det nån i gruppen som va intresserad av manmmakläderna? Det är pop och HM, annars tänkte Jag gå iväg med de snart
har varit till Statoil nu och vägt påsen med amningskläderna det skulle bli nästan 80kr (utan kvitto) vill man ha kvitto blir det nästan det dubbla men det känns väl onödigt? Mulan vill du ha kläderna?
Ok jag kan posta det svarta och vita till dig idag
Jag vill gärna ha de svarta och vita, beige och brunt kan jag skippa så ta dom om du vill :)
Kela hur gör man det här smidigt? Haha
Ok jag kan posta det svarta och vita till dig idag
Jag vill gärna ha de svarta och vita, beige och brunt kan jag skippa så ta dom om du vill :)
Kela hur gör man det här smidigt? Haha