• Nmg

BF Augusti 2016

Vaknade 2:30 inatt, typ 30 grader varmt i sovrummet, MInST!

Gick upp och öppnade fönstret, men somnade inte av det utan maken snarkade och när jag väl fick tyst på honom så började mås j*vlarna skrika utanför, jag höll på att bli galen!!! Nä jag är så less på detta nu, osmidig, magen är i vägen för allt, fötterna svällda ! ( visst borde man kunna ha fötterna i en balja med lite kallt vatten och sitta så en stund? Det borde väl inte framkalla nå värkar eller så, som det "sägs"?

Nä nu vill jag ja detta gjort! Längtar tills jag får köpa mig en ny höstgarderob, färga håret ordentligt, mm.... Och känna mig normal. Gaaaah!!

• Nmg

Hej! Vad skönt att höra att han

Mår bra! Kan inte vara roligt att vara på sjukhus. Men snart får ni nog komma hem! Kram!

Zarizen skrev 2016-06-26 18:46:11 följande:

Intressant att läsa om era "krämpor".. Hann ju liksom aldrig få några stora besvär eg. Mådde ju riktigt bra på slutet innan lillen valde att titta ut. Gick upp 10kg och har gått ner 5kg av dem. Mina fötter och ben svullnade aldrig upp..

Brooklyn mår iaf bra. Ligger i värmesäng nu och håller värmen bra. Har sond och ligger och snuttar på mig så ofta jag kan/orkar. Han andas bra och har bra puls. Snart 2 veckor sen han kom. Blir nog kvar på neo några veckor till då han måste komma igång med amningen och han är lite för liten för att kunna fixa det nu.

• Nmg

Hur mår du idag? Är det nån skillnad? Du kanske skulle ringa och kolla om du ska in och bli kollad?

Misszandra skrev 2016-06-26 21:09:46 följande:

Hjohannesson; jaa han har varit fixerad i två veckor nu men har inte känt av dessa smärtorna förut. Jag har legat i sängen med värmekudde i två timmar nu och det har lättat lite men det gör fortfarande ont och jag känner mig fortfarande konstig. Jag har ju känt ilningar och så men inte detta tryck. Det är så svårt att beskriva. Min smärta vandrar från långt nere i magen och långt nere i ryggen. 

• Nmg

Är det Nån som fortfarande jobbar? Vad jobbar ni med? Jag ska jobba denna vecka och nästa vecka sen semester och tömma alla komptimmar mm så jag kan vara hemma till sista augusti och därefter börja ta ut FP. Jag vet dock inte om jag orkar faltiskt. Jag har inget betungande jobb, jobbar på kontor, men jag vet inte om jag orkar vara på jobbet 8 timmar om dagen, fullt påklädd och sitta still på en stol i den där

Värmen. Vill bara gå hemma nu i minimalt med kläder och ha fötterna i en balja med vatten!!

Nu när jag vaknat så har svullnaden gått ner runt fotknölen men själva foten typ där vid tårna är fortfarande svullen! Hann aldrig pysa fötterna i vatten igår men får Göra det efter jobbet idag. Hur ska man orka jobba 10 dagar till.... Bläää...

Ursäkta gnället!

• Nmg

Kan ni Tänka er att det är juli på fredag! Då är vi ju snart inne i augusti! Ska bli så kul att få se bebisen och att slippa va gravid! jag har gått upp 7kg sen inskrivningen, ska till. bM 8/7 få se om man har gått upp mer tills dess.

• Nmg

Vad är det för babymonitor ni tänkt att köpa? Nåt speciellt Märke? Är ju som en djungel!

• Nmg

Föressten Såg att Lekmer har rea till imorgon och blev sugen på att köpa en rullgardinssäkerhetdgrind blir ju under 500kr för den. Eller känns det kanske väldigt tidigt att köpa en sån innan han ens är född liksom.... Men det va ju så bra pris

• Nmg

Haha det blev mer beställt än grinden jäkla rea hoppas att din dotter gillar ståbrädan!

• Nmg

Riktigt Bra rea, tycker de har rea ganska ofta!

Jag köpte rullgardinsgrind, nappflaskor(dr brown) barnvagnsleksak,, gallerfilt, napphållare tror der va nån mer grej oxå. Hah. Dock va panda kudden i vit slut så den beställde jag från jollyroom. Längtar tills allt kommer. Åh mugghållare glömde jag helt bort! Suck.

• Nmg

Angående kudde så beställde jag en panda kudde, har hört bra om dem, köpte 1, men om jag

Är nöjd så köper jag en till så slipper jag flytta den mellan vagn och säng hela tiden. Åkpåse har jag inte ens tänkt på haha, oj kanske skulle göra det, annars köper jag det längre fram, känns som att det brukar vara ganska varmt i augusti/sept, borde räcka med filtar?

Tack för tips om termosmugg, ingen dum idé alls

Svar på tråden BF Augusti 2016