BF Augusti 2016
Jag brukar lägga honom På mage en kort stund bara, oftast ligger han på mage på mig men då "vispar" han omkring med huvudet och har svårt att hitta en bra placering för huvudet.
Jag brukar lägga honom På mage en kort stund bara, oftast ligger han på mage på mig men då "vispar" han omkring med huvudet och har svårt att hitta en bra placering för huvudet.
Min började lyfta på nacken förra veckan och sen så har det blivit mer denna vecka, han är 3 v nu. Men känns som 5 v, han skulle ju ha varit 5 v om han kom när han va beräknad, känns som att han utvecklades 2 v till i magen haha.
Han följer med med blicken oxå,känns som en stoor pojke, han vägde 5,2 kg igår.. Hjälp!
Åh va tiden går fort och bebis växer ! Bu lämnar vi strax stl 56 för 62... Han är ju 58 cm Lång! Inte så konstigt eftersom Pappan är 194...
måste bara visa en bild
På hans hår, han hade så Mycket
Hår när han föddes att demonterad kunde få fast de
Där Mätarna på hans huvudnummer förlossningen haha och långt har der blivit Oxå! Bilder från idag

Jäkla översättning På telefonen Hah!! De kunde inte få fast de där mät grejerna på hans huvud ska stå. :)
Haha sjukt mycket men såå sööt
Oj ja det helt galet hur fort det vänder! Men skönt att resan gick bra i alla fall, vi ska till Sthlm på torsdag super mer ös. Hoppas han klarar av att sitta i bilen i 2tim.
Haha ja det är mycket hår, tur att Min syrra är frisör
,
Jag åkte tåg med lillen i helgen. 3,5 timme och han var så duktig! Sov nästan hela vägen dit, vaknade för att äta en gång bara och så var han vaken och pratade lite en kort stund innan han somnade igen. Och hem fick vi åka bil i tre timmar först, sen tåg i en timme. Så lugn och fin liten kille hela vägen. Men sen när vi kom hem, då släppte han lös som sjutton. Aldrig hört honom skrika så. Sambon fick inte hålla honom alls utan det var bara jag som dög. Gick och runt hela kvällen och sen lugnade han ner sig till slut och då var han så utmattad att han somnade och sov i nästan sex timmar. Idag är han typ den gladaste i världen. Så sjukt hur det vänder snabbt.
Angående hår så hade min också massa hår när han föddes. Men den där kolsvarta kalufsen Nmg var ju redig :D så söööt!
Aha har han tappat pga kudde ?
Vi ska försöka vara mest utomhus såg att det skulle bli
Rätt så soligt Ändå Så vi ska försöka undvika galleriorna med mycket folk. Blir nog en promenad på Djurgården kanske Strandvägen
Ska försöka äta nånstans oxå, inser att det inte finns sååå många barnvagnsväliga ställen.. Vapiano brukar ju funka i alla fall där Är det stort även Om det inte är världens roligaste mat.
Nmg vad bestämde ni er för att göra här i Sthlm? :) och oj va mycket hår :) Min son hade mycket men inte så långt! Det har börjat bli lite kortare på sidorna där han brukar ligga också haha..
Duktiga ni är som reser med era barn
Alltså jag är så Irriterad att jag får utbrott!! Svärmor smsade igår och frågade om fick komma idag för jobba ledig och jag skrev att hon kunde komma Kl 13. Vet att hon inte brukar vara kvar mer än 1,5-2tim. Skrev att bebisen sover då så att hon skulle veta det. Hon kom 12:40 och hade med sig fika, och bebis sov hela tiden som hon va där och sen kollar jag på
Klockan och se att kl är 15:35!! Jag har missat bebisensmat tid och jag hade en tid his sjukgymnasten kl 16, så jag fick kasta han i vagnen och springa genom stan med en skrikande bebis. Alltså nu var det inte hennes fel att jag hade en tid att passa ovh jag hade inte sagt till henne att jag jade en tid kl 16 eftersom jag inte trodde hon skulle vas kvar så länge, men jag blir sååå irriterad över att hon va kvar 3 timmar!!! Alltså hon tog hela min tid som han sov när jag hade kunnat ögna lite tid åt mig, nu ör hela jävla dagen slut ich jag har inte gjort ett skit. Åh jag är Så Jävla arg!! Kommer till sjukgymnasten svettig som en gris. Min Man
Mötte upp mig så vi fick Mata honom utomhus för han skrek så mycket. Nu Är hon ledig 3 dagar gill tydligen och jävlar om Hon ska hälsa på igen , de där tre timmarna som Hon tig från mig idag får hon leva på
Ett tag. Socialt att sitta och kolla på en sovande unge o tre timmar.
Jag planerar att vara hemma 1 år och sen sambon typ 5 mån. Kanske börjar jobba 1 dag i veckan i april eller så för att spara mer dagar. Tar ut 3-4 dagar i veckan. Vill spara dagar och va långledig på somrarna
Oj ver inte men jag håller verkligen tummarna att ni inte blir smittade!
Nice..! Sambon kommer hem nu kl 9 efter att ha spytt på jobbet (han jobbar på förskola med de yngsta). Tydligen magsjuka. Snälla snälla.. vill inte att jag eller lilltjejen ska vara smittade..!! Tror ni hon blir smittad lätt eller tror ni hon är rätt skyddad med tanke på att jag ammar? Han pussar ju henne hela tiden och senast innan han drog för att jobba :'( suck