Serah skrev 2016-03-10 20:42:14 följande:
Oj! Det var en hel del vagnar men kul att kunna byta så ofta! :)
Jag kom på att det är en syskonvagn vi letar efter. Inte duo, haha. Är inte så insatt i denna vagndjungel :)
Hade en begagnat brio till äldsta, Emmaljunga cerox till mellersta och nu en annan beg brio. Cerox var favoriten just att den kunde byta riktning på vagnen.
Men nu är det som sagt en syskonvagn vi behöver. Men vilken sort? På bredden eller på längden? Jag vill ha en på bredden så syskonen kan sitta och prata med varandra på lättare sätt. Men maken tycker längden är smartare... Jag vill även att man ska kunna ta bort en del för att tex göra det till singelvagn, och då finns det inte så många val... Men gaah..!! Då står det mellan en på bredden eller de som är på längden... Vad jag hittat iaf.
Jag har fallit för bugabo donkey duo men den är dyr! Maken är mer inne på bj city select, och den är på längden... Plus att jag inte vill att barnen ska ha möjlighet att sparka på varandra när de sitter mittemot varandra :p men de argumenten är inte tillräckliga för min make *suck*
Haha ja det är verkligen en riktigt djungel, både det o bilstolar tycker jag.
Mycket beror ju på hur man ska använda vagnen med, skog, grus eller stad. Jag är ju för vagnar med svängvara framhjul iaf men svårt att hitta nåt vettigt, donkeyn är ju jätte dyr o inte många begagnade som finns annars är det nog en kanonvagn.
Jag är jätte nöjd med vår urban djungel men så synd att den inte gå vända sittdelen på.
Vi gå mycket grusväg o skog/stigar så ha gärna men vagn som är på bredden. Phil & Ted ser lite märkliga ut med tanke på att minstingen typ få ligga under tycker jag