skattenmust skrev 2016-03-14 21:36:28 följande:
ja jag har ju inte träffat henne efter det, så jag hoppas vi slipper för det går mycket nu, vet att det även går på dagis här. Ja aså dom kan ju inte sälja maten som hennes kollega lagat då ho var sjuk, eller ja blev under tiden, fy faan aså.
tack så mycket, det hoppas jag med

Mika86 skrev 2016-03-14 21:13:44 följande:
Ja du, gammal surkärring kanske, allt är ju möjligt o man vet ju vad man själv känner, en sak om det varit första barnet kanske, få är man ju osäker på ett annat sätt iom att allt är nytt men ja jisses med lite erfarenhet så vet man ju hur saker känns
ja eller hur, hon var en äldre bitter tant, det hördes ju tydligt. Klart man vet vad man känner, från början så kände jag tom skillnad på gaser och senare puffar.
Klart man vet hur det känns när man fått flera barn innan :) Men du har rätt, skulle det vara första så kan det nog vara mer svårt.
Här nere va det bara feber o halsont som går på dagis men vi lyckas o jo det är magsjukan för på 11 timmar har fyra barn kräkt o den femte mår illa
Nej givetvis, så elak kan ju ingen va lixom, eller ingen med lite medmänsklighet iaf men ändå trist att behöva slänga så mycket mat, antar ju att det va till mer än två personer.
Haha de brukar ca såna, en sån BM ha vi haft på flera ul, så jäkla trist.
Man lär sig ju efter hand med.
Kom ihåg med första o allt va nytt o konstigt, man visste ju ingenting knappt, nu är det så illa att föll kan fråga mig vad jag tror om deras smärta eller vad det nu kan va haha