• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Heffaklumpens mamma

Grattis Blixten (igen) Hoppas du får "riktig" tårta att mumsa på

Jewel: Heja äggen, heja äggen...kom igen nu, kom in i matchen!!!! Förlåt, fortfarande lite OS-inspirerad

Fika imorgon beror på om ifall syndafloden tänker fortsätta i samma styrka eller om det möjligtvis kommer avta till normalt flöde *suck egentligen* Känner sig sådär fräsch jst nu, men lugnar det sig dyker jag troligtvis upp...annars vet ni ju varför jag uteblir...stackars Linnéa i så fall som inte får träffa sina goa kompisar

• LoBe

Godmiddag!
    Oj vilket fint väder det e idag!!! Man blir ju glad av att bara titta ut.

Blixten: Grattis på födelsedagen.Hoppas du får MASSOR med paket (Det blir man aldrig för gammal för)
    Trevlig trådstart förrästen!

Jag kommer på fikan i morgon! Ska bli trevligt. Har ju missat en veckas fika nu ju då börjar abstinensen komma

Mycket trevlig hockeymatch i går! Men jag tror att M slet upp golvet i en fåra under de sista 10 minuterna då han inte kunde sitta still av nervösitet utan gick omkring i lägenheten

zazla mfl: Ang uttrycket Indianer i Fortet så är det väl så att det syftar på att det är ockuperat där innen. Inget tillträde till vare sig det ena eller andra. Och att dte är indianer är väl för att de är röda. (inte jag som kommit på uttrycket från början men gillar det)

Jaha ska man ge sig på den där ekonomiboken idag med då...

• zazla

Grattis Blixten! Och vilken fin TS du har gjort, lite mysig sådär

Maximus: Jag ÄR 23 och några månader

Cassiopeja: Jo jag vet, det är svindyrt men annorlunda Man behöver ju inte shoppa ihjäl sig där

• moimukulatt

Blixten: Grattis på födelsedagen!!!

Sofia: Tackar så mycket.... Trodde att jag var totalt bortglömd i denna tråd....

Mycket att läsa ifatt...

Minervaskugga: Tänker på er. Ta hand om varandra!!!

• magganhm

Blixten: Grattis på födelsedagen! Vi firar födelsedag här med, Victoria fyller 7 år idag, hon har blivit stora tjejen nu...

Vet inte om vi kommer på fikat imorron, Oscar e förkyld o hemma från dagis idag, men han har ingen feber så vi kanske dyker upp en stund iaf...vi är alltså jag och mina barn

Har varit bortrest hela helgen, så jösses det tog tid att läsa ikapp sig vill jag lova..

• HaltaLotta

Förretsen, det är ingen här som vill köpa ett SD high speed minneskort 512 Mb till tex digitalkamera? Är ett universalkort som passar typ alla kameror tror jag, utan min då För min var för gammal flr hig speed kort..... så kan det va..... Tänkte höra med er innan jag lägger ut det på Tradera elelr nåt....

• LoBe

Ottisen: hm jag är ev. intresserad.
    Men vet inte än om min kamera kan ta et sådant. SD kan jag ha men vad innebär det med "high speed".
    Vad vill ni ha för det?

• LoBe

Moimukulatt: Missdae innan. Grattis i efterskott Hoppas att du också hade en bra födelsedag
    En liten nyfiken fråga..hur ung blev du då

• Maddissen85

Moimukulatt: Jag missade med.. Usch vad jag skäms.. Men Grattis på födelsedagen iefterskott!

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)