• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Maximilius flicka

Kan inte heller klistra in bild, får samma meddelande som dig Blixten

Ida och Liv 051030
  • Sofia Cronwall

Testar lite! Blixten önskade ju det... och vad gör man inte för födelsedagsbarn
  • Sofia Cronwall

jag kunde.... bilden syns och inget databasfel.... eller?

• Maximilius flicka
    Ida och Liv 051030
  • Maximilius flicka

Nu gick det...Lånade din bild SofiaKyss

Ida och Liv 051030
  • Sofia Cronwall

Jag har en del såna bilder... hojta till om ni vill ha några.

• JewelGirl

Vilka kommer på fika imorgon?

Jewel
    Maddisen
    Teaspoon

• JewelGirl

Är det jag som är blind eller kan man inte söka bland inlägg i betaversionen?

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)