• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Maddissen85

Jo, men ska vi bestämma att vi kanske kan träffas å prata om det då?
    När kan ni tjejer???

• Heffaklumpens mamma

Madde: Ja, tisdag nästa vecka (efter påskhelgen)?? Jag ska till BVC 9.45 sen e jag fri hela dan

• Maddissen85

jag kan i nästa vecka.. Men jag i gbg tills på mmåndag.. Men kanks epå tisdagen???

• Heffaklumpens mamma

Hehe, tisdag verkar ju låta hur bra som helst

• Heffaklumpens mamma

Ska vi träffas hemma hos någon av oss??

• Maddissen85

Men ska vi säga att vi ska träffas på måndag???
    vart å vilken tid då?

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)