LitenBlommma skrev 2016-03-30 15:23:08 följande:
Heej! Ledsen för sent svar, har varit bortrest och haft sjukt mkt på jobbet så inte varit inne här på ett tag. Grattis till plusset, så underbart!!! Hur mår du nu? Helt fantastiskt att det gick så snabbt för er. Vilken vecka är du i nu?
Själv så har min första 'vanliga' mens äntligen passerat så igår börja vi försöka igen ;) borde ha äl i slutet på veckan eller nästa så vi ska försöka få till det iaf varannan dag så borde chansen finnas :) men känner att resa och jobb har gjort mig gott, inte alls lika nere & knäckt som jag var för bara några veckor sen.
Hade däremot sjuuuukt mkt mens nu, kanske var lite rester som skulle ut nu också..? Hur var det för dig första mensen? Hoppas det bara blev lite kraftigare blödning pga missfallet och att jag inte alltid kommer blöda SÅ mkt i fortsättningen.. Var faktiskt lite obehagligt när jag blödde så mkt, blev liksom påmind om hur det var under missfallet.
Mår ganska bra nu hursomhelst och ska bli skönt att äntligen få börja försöka igen på riktigt! Känner att varannandag-metoden passar oss bra, då borde man rent teoretiskt inte missa några chanser och samtidigt vill jag inte känna nån press.
Vi bor i Sthlm! Vart bor ni?
Stor kram!
TACK! :D jag mår bra! kommer lite småillamående från och till men inget att klaga på direkt :) och stora bröst då haha. Idag är jag i v.8 (7+3) och vi ska på tidigt ultraljud nästa måndag, längtar som skjutton! Fast denna gången känns det, peppar peppar, som att det är mer på riktigt. Känner liksom av det mer den här gången :) hade nästan inga symptom förra gången.
Ja grymt om ni orkar köra varannan dag! Jag övervägde den metoden men insåg att vi är alldeles för trötta på kvällarna haha :D
vad skönt då! Det är en grym känsla när man känner att jobbiga saker börjar släppa. Håller verkligen alla tummarna för er skull och tror det kommer vara er tur snart!
Jag hade också det vad jag kommer ihåg, eller jag hade iallafall mens flera dagar än jag brukar! Så tror det är helt normalt, är ju säkert för att kroppen är extra känslig efter att det vuxit något och sen har den fått jobba ut allt.
Vi bor i Partille, utanför Göteborg

KRAM!