Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Blev riktigt nervös idag när jag såg att mitt kiss var illgrönt!
Tills jag kom på att jag hade lagt i en sån där grej som gör vattnet blått haha, så dumt
Jag är så trött just nu.. Igår var jag på kontroll, tappen är nästan helt utplånad och öppen 2cm. Slemmisen har gått, jag har haft teckenblödning och förutom alla random sammandragningar och förvärkar så har vi haft tre tillfällen där vi verkligen trott att det är på G, då värkarna både blivit regelbundna och intensivare. Bara för att plötsligt försvinna. Jag har sovit bra tre nätter på veckor, varav två ggr med sovdos. Jag börjar tro att allt bara är inbillning, jag är nog inte gravid egentligen.. skengravid kanske.. eller schitzofren?
Jag är så trött just nu.. Igår var jag på kontroll, tappen är nästan helt utplånad och öppen 2cm. Slemmisen har gått, jag har haft teckenblödning och förutom alla random sammandragningar och förvärkar så har vi haft tre tillfällen där vi verkligen trott att det är på G, då värkarna både blivit regelbundna och intensivare. Bara för att plötsligt försvinna. Jag har sovit bra tre nätter på veckor, varav två ggr med sovdos. Jag börjar tro att allt bara är inbillning, jag är nog inte gravid egentligen.. skengravid kanske.. eller schitzofren?
Usch, låter riktigt segt! Kunde inte bm erbjudit dig en hinnsvepning?
Så jobbigt att inte få sova ordentligt. Det tär ju verkligen på en.
Tycker jag är sliten trots att jag sover. Stackare!
Hoppas att det inte luras nästa gång utan att det verkligen kommer igång på riktigt!
Usch vad värdelöst det låter med så många falsklarm! Här går jag och deppar för att jag inte har några tecken alls, men det kanske ändå är bättre... För jag får ändå sova på nätterna och orkar pyssla på dagarna.
Hoppas det drar igång snart så att ni inte behöver vänta så mycket längre på er guldklimp!
Pre-labour-blues.. är inte det en "grej"?
Jo, jag ska egentligen inte alls gnälla heller, har två veckor kvar till BF, men det känns som att det är "dags" nu när alla andra i mina trådar börjar få sina barn. I den här tråden är jag en av de sista tror jag, om man går efter BF.
Näe, man ska inte jämföra. Men jag borde vara tacksam för att jag är så pass pigg fortfarande ändå. Krafterna har liksom återvänt lite nu när jag inte längre jobbar.