• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Sally Cinnamon

Men Pipam har du sorterat alla böcker i bokhyllan i färgordning? ;)
    Själv försökte jag just vaxa lite i bikinilinjen..mycket svårt för en foglossig val. Måste varit en syn för gudar! Gick inget vidare tror jag. Men jag ser ju inget av det ändå, haha.

• Pipam

Hahahaha om jag hade haft en bokhylla med böcker hade jag garanterat gjort det! Hahaha!

Jag gjorde ett försök med samma akrobatiska övningar som du igår... Fast med rakhyveln... Det är ju mindre hår än innan, men förmodligen ser det ut som jag har skabb därnere för jag når verkligen inte. Når knappt att torka mig ordentligt! Duschar typ två gånger om dagen för jag känner mig så ofräsch.... Benen gick dock helt ok och om man har ett synfel ser tånaglarna riktigt välmålade ut!

Hahahahaha herregud!

• Frmid
    Iskristall skrev 2016-10-27 21:09:22 följande:

Klart man har funderat, gör inget annat typ ju

Jag skulle också vilja klara mig utan eda och ska försöka, men vi får se vad som händer. Första barnet så har man ju ingen aning egentligen.

Mitt första barn också och jag har hela tiden sagt att jag önskar klara mig utan eda men är öppen för det om bm verkligen skulle rekommendera det. Är nöjd att jag klarade mig utan men som jag skrev, bitvis var jag rädd att jag valt fel. Lustgasen dock var hur trevlig som helst :D
  • Iskristall
    Frmid skrev 2016-10-28 16:13:28 följande:

Mitt första barn också och jag har hela tiden sagt att jag önskar klara mig utan eda men är öppen för det om bm verkligen skulle rekommendera det. Är nöjd att jag klarade mig utan men som jag skrev, bitvis var jag rädd att jag valt fel. Lustgasen dock var hur trevlig som helst :D

Starkt! Jag får se hur det går helt enkelt. Har övat mig med min tens-apparat, och lustgas är givet att testa samt förslaget om varma handdukar på underlivet i krystfasen. Öppen även för annat som varm dusch/bad och ev även sterila kvaddlar som något av det sista. Men är lite delad där dock haha
  • Frmid
    lallallalla skrev 2016-10-28 08:53:51 följande:

Nu är det äntligen på gång! Har haft värkar sen midnatt och på morgonkvisten har de tilltagit, nu gör det ont här. :)

Åh vad roligt! Lycka till och snart är er bebis här :D
  • Pusheen
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-28 22:54:51 följande:

Även jag klockar värkar, pust!

Nä men oj! Så spännande! Stort lycka till

Det känns som att min bebbe håller på att gräva sig ut. Har känt mig lite annorlunda idag, molvärk och extra allt liksom. Det är väl bara för att det börjar närma sig så smått och kroppen börjar få nog antar jag.

Blev överraskad av fantastiska vänner med babyshower idag! Så gulligt, trodde jag aldrig
  • Amie77
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-28 22:54:51 följande:

Även jag klockar värkar, pust!

Oj, spännande. Lycka till!
  • Pusheen
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-29 07:49:55 följande:

Godmorgon från bb! Det blev en pojke!

Nämen!! Stort grattis! Åh vilken rolig morgonläsning
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016