Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Men Pipam har du sorterat alla böcker i bokhyllan i färgordning? ;)
Själv försökte jag just vaxa lite i bikinilinjen..mycket svårt för en foglossig val. Måste varit en syn för gudar! Gick inget vidare tror jag. Men jag ser ju inget av det ändå, haha.
Hahahaha om jag hade haft en bokhylla med böcker hade jag garanterat gjort det! Hahaha!
Jag gjorde ett försök med samma akrobatiska övningar som du igår... Fast med rakhyveln... Det är ju mindre hår än innan, men förmodligen ser det ut som jag har skabb därnere för jag når verkligen inte. Når knappt att torka mig ordentligt! Duschar typ två gånger om dagen för jag känner mig så ofräsch.... Benen gick dock helt ok och om man har ett synfel ser tånaglarna riktigt välmålade ut!
Hahahahaha herregud!
Klart man har funderat, gör inget annat typ ju
Jag skulle också vilja klara mig utan eda och ska försöka, men vi får se vad som händer. Första barnet så har man ju ingen aning egentligen.
Mitt första barn också och jag har hela tiden sagt att jag önskar klara mig utan eda men är öppen för det om bm verkligen skulle rekommendera det. Är nöjd att jag klarade mig utan men som jag skrev, bitvis var jag rädd att jag valt fel. Lustgasen dock var hur trevlig som helst :D
Nu är det äntligen på gång! Har haft värkar sen midnatt och på morgonkvisten har de tilltagit, nu gör det ont här. :)
Även jag klockar värkar, pust!
Godmorgon från bb! Det blev en pojke!
Godmorgon från bb! Det blev en pojke!