Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Nu är det äntligen på gång! Har haft värkar sen midnatt och på morgonkvisten har de tilltagit, nu gör det ont här. :)
Åh vad härligt Iallallalla! Lycka till!!!!
Jag har BF på tisdag. Idag vaknade jag och känner mig SÅ deppig. Maken jobbar hela helgen så det blir massa tid ensam. Orkar ju ingenting så man tar sig inte för något heller.
Jag börjar bli rädd för hur jag ska må om jag går över tiden. Jag kommer bli ett oroat vrak och folk förstår liksom inte att det inte är bara "vanlig" otålighet utan väldig oro/ångest som kommer.
Ska till BM på måndag och har blivit erbjuden hinnsvepning. Ska prova det.
Nu är det äntligen på gång! Har haft värkar sen midnatt och på morgonkvisten har de tilltagit, nu gör det ont här. :)
Åh vad härligt Iallallalla! Lycka till!!!!
Jag har BF på tisdag. Idag vaknade jag och känner mig SÅ deppig. Maken jobbar hela helgen så det blir massa tid ensam. Orkar ju ingenting så man tar sig inte för något heller.
Jag börjar bli rädd för hur jag ska må om jag går över tiden. Jag kommer bli ett oroat vrak och folk förstår liksom inte att det inte är bara "vanlig" otålighet utan väldig oro/ångest som kommer.
Ska till BM på måndag och har blivit erbjuden hinnsvepning. Ska prova det.
Spännande lallalalla! Lycka till!
Pipam, instämmer: försök distrahera dig. Plöj nån serie eller umgås med nån om det går. Tänk att mycket oro/ångest i detta läget är helt och hållet hormonell plus att det är en ganska galen situation med stor förändring så inte konstigt att man nojar <3
Tack hörrni. Alla är mer eller mindre upptagna. Blivit erbjuden att hänga med på shoppingturer osv men det klarar jag inte så jag får tacka nej till det...
Är inne på min 4e vecka ledig så allt är ordnat här hemma.... har rivit ut alla skåp, lådor, tvättat gardiner, pinaler osv. Försöker ta mig ut en sväng varje dag men nu står tiden helt stilla. Glor på tv eller sitter vid datorn är typ det jag gör nu.... Man ska inte klaga men gaaaaah!
Jag är verkligen färdig nu, både med graviditeten och mina tankar.