• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Kajo
    lallallalla skrev 2016-10-24 05:33:14 följande:

BF idag! :)

Jag vaknade kvart över fem för ett toabesök och fick en söt, liten rosastrimmig slempropp på papperet. Inte ens en tiondel så stor som förra, men med teckenblödning. :)

Hoppas, hoppas, hoppas!!!! :D

Heja heja!! Snart är du igång :)
  • Sally Cinnamon

Jag vaknade kvart över fem för ett toabesök och fick en söt, liten rosastrimmig slempropp på papperet. Inte ens en tiondel så stor som förra, men med teckenblödning. :)

Spännande!! Men har du hunnit få bullarna? ;)
  • Pusheen

Åh så spännande! Hoppas det kommer igång.

Fötterna lite bättre idag, ser iaf skillnad på ben och fot
  • lallallalla
    Sally Cinnamon skrev 2016-10-24 09:54:14 följande:

Spännande!! Men har du hunnit få bullarna? ;)

Haha, de kommer i em, så jag borde hinna få dem.

Det har varit superlugnt på morgonen nu, knappt en sammandragning. Däremot har jag haft en svag molande värk konstant sen jag vaknade.
  • Frmid
    lallallalla skrev 2016-10-24 10:30:48 följande:

Haha, de kommer i em, så jag borde hinna få dem.

Det har varit superlugnt på morgonen nu, knappt en sammandragning. Däremot har jag haft en svag molande värk konstant sen jag vaknade.

Hur går det? Har det hänt nåt mer under dagen? Det är så spännande :)
  • Frmid

I eftermiddags var det sista besöket hos BM, hinnsvepning gjorde och det gick bra. Gjorde inte ont alls i jämförelse med äggplocket.. 1 cm öppen och livmodertappen var 2 cm, så lite förkortad.

Nu däremot har jag ont! Rejäl molvärk och enstaka värk, hoppas så att det sätter igång snart :D

Annars blir det igångsättning nästa vecka.

• lallallalla
    Frmid skrev 2016-10-24 18:24:10 följande:

I eftermiddags var det sista besöket hos BM, hinnsvepning gjorde och det gick bra. Gjorde inte ont alls i jämförelse med äggplocket.. 1 cm öppen och livmodertappen var 2 cm, så lite förkortad.

Nu däremot har jag ont! Rejäl molvärk och enstaka värk, hoppas så att det sätter igång snart :D

Annars blir det igångsättning nästa vecka.

Åhh, vad spännande. Jag har en kontroll planerad imorgon, med eventuell hinnsvepning. Har varit lite nervös för att det ska göra ont, så liknelsen med äggplock var uppskattad.

Det låter ju lovande för din del med värk efter svepningen. Hoppas!
  • lallallalla

Jag började få förvärkar igen vid lunch idag och eftermiddan har varit ungefär som vanligt. De kommer lite tätare nu på kvällen, men de har tyvärr inte tilltagit i intensitet. Så det känns som ännu ett falsklarm. Får se vad som sägs på kontrollen imorgon.

• Pusheen
    lallallalla skrev 2016-10-24 10:32:19 följande:

Hoppas du får tillbaks dina fötter idag, Pusheen!

Haha tack! Skymtade dom innan idag iaf!

Hur känns det för dig? Har det tilltagit?
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016