Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
BF idag! :)
Jag vaknade kvart över fem för ett toabesök och fick en söt, liten rosastrimmig slempropp på papperet. Inte ens en tiondel så stor som förra, men med teckenblödning. :)
Hoppas, hoppas, hoppas!!!! :D
Jag vaknade kvart över fem för ett toabesök och fick en söt, liten rosastrimmig slempropp på papperet. Inte ens en tiondel så stor som förra, men med teckenblödning. :)
Spännande!! Men har du hunnit få bullarna? ;)
Hoppas du får tillbaks dina fötter idag, Pusheen!
Haha, de kommer i em, så jag borde hinna få dem.
Det har varit superlugnt på morgonen nu, knappt en sammandragning. Däremot har jag haft en svag molande värk konstant sen jag vaknade.
I eftermiddags var det sista besöket hos BM, hinnsvepning gjorde och det gick bra. Gjorde inte ont alls i jämförelse med äggplocket.. 1 cm öppen och livmodertappen var 2 cm, så lite förkortad.
Nu däremot har jag ont! Rejäl molvärk och enstaka värk, hoppas så att det sätter igång snart :D
Annars blir det igångsättning nästa vecka.
I eftermiddags var det sista besöket hos BM, hinnsvepning gjorde och det gick bra. Gjorde inte ont alls i jämförelse med äggplocket.. 1 cm öppen och livmodertappen var 2 cm, så lite förkortad.
Nu däremot har jag ont! Rejäl molvärk och enstaka värk, hoppas så att det sätter igång snart :D
Annars blir det igångsättning nästa vecka.
Jag började få förvärkar igen vid lunch idag och eftermiddan har varit ungefär som vanligt. De kommer lite tätare nu på kvällen, men de har tyvärr inte tilltagit i intensitet. Så det känns som ännu ett falsklarm. Får se vad som sägs på kontrollen imorgon.
Hoppas du får tillbaks dina fötter idag, Pusheen!