• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Iskristall
    Frmid skrev 2016-10-29 13:17:44 följande:

Hur går det för dig?

Denna missade jag sist jag var in och kommenterade...

Frmid, Det är lugnt här, ej onda sammandragningar bara typ. Vi får se hur många dagar jag går över tror jag

Hur mår ni?
  • Amie77

Jag har - lyckligtvis - inga känningar alls inför kommande bebis. Verkligen noll. Men iofs hade jag inte det med storebror heller förutom en slempropp på morgonen innan han föddes. Och efter första känningen mes torebror gick det med raketfart så jag vet ju att jag skulle kunna ha en bebis om fem timmar om det ville sig så särskilt då det oftast går fortare med barn nummer 2... :D

• Kajo
    lallallalla skrev 2016-10-29 19:59:53 följande:

Vi har också babymys på BB nu. Idag kom vår otroligt efterlängtade tjej! <3

Stort grattis! :) mysigt med bebismys! Har allt gott bra?
  • Kajo

Nu är det babyboom här :)
    Hur många är vi kvar som väntar?

• irrbloss_83

Inga känningar här heller, bara vanliga hederliga icke-smärtsamma sammandragningar. Kommer nog dröja innan jag får träffa lilla sprattlet.

• Amie77
    irrbloss_83 skrev 2016-10-30 05:22:24 följande:

Inga känningar här heller, bara vanliga hederliga icke-smärtsamma sammandragningar. Kommer nog dröja innan jag får träffa lilla sprattlet.

Eller så blir det som för mig första gången, trodde verkligen inte jag skulle föda 10 dagar innan BF iom att jag inte känt något alls... Sen var han där helt plötsligt. :)
  • Pusheen
    Amie77 skrev 2016-10-30 09:04:10 följande:

Eller så blir det som för mig första gången, trodde verkligen inte jag skulle föda 10 dagar innan BF iom att jag inte känt något alls... Sen var han där helt plötsligt. :)

Spännande! Det inger hopp om att det faktiskt kan bli när som helst ändå
  • lallallalla

Tack för alla gratulationer! :)

För oss tog det 35h från första värk till bebis och slutade tyvärr med snitt ändå. Men hjälp vad snabbt man glömmer så fort man går en bebis att snusa på. :))

Lycka till ni som är kvar nu! Det är verkligen inte länge för nån.

• Sally Cinnamon
    lallallalla skrev 2016-10-30 09:19:17 följande:

Tack för alla gratulationer! :)

För oss tog det 35h från första värk till bebis och slutade tyvärr med snitt ändå. Men hjälp vad snabbt man glömmer så fort man går en bebis att snusa på. :))

Lycka till ni som är kvar nu! Det är verkligen inte länge för nån.

Bra jobbat, låter kämpigt!! Men skönt att det är färdigt nu. Hoppas ni mår bra hela familjen. Lyckades du med dykandet (innan snittet då)?
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016