Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Hur går det för dig?
Jag har - lyckligtvis - inga känningar alls inför kommande bebis. Verkligen noll. Men iofs hade jag inte det med storebror heller förutom en slempropp på morgonen innan han föddes. Och efter första känningen mes torebror gick det med raketfart så jag vet ju att jag skulle kunna ha en bebis om fem timmar om det ville sig så särskilt då det oftast går fortare med barn nummer 2... :D
Vi har också babymys på BB nu. Idag kom vår otroligt efterlängtade tjej! <3
Nu är det babyboom här :)
Hur många är vi kvar som väntar?
Känner heller ingenting! Tio dagar kvar dock
Inga känningar här heller, bara vanliga hederliga icke-smärtsamma sammandragningar. Kommer nog dröja innan jag får träffa lilla sprattlet.
Inga känningar här heller, bara vanliga hederliga icke-smärtsamma sammandragningar. Kommer nog dröja innan jag får träffa lilla sprattlet.
Eller så blir det som för mig första gången, trodde verkligen inte jag skulle föda 10 dagar innan BF iom att jag inte känt något alls... Sen var han där helt plötsligt. :)
Tack för alla gratulationer! :)
För oss tog det 35h från första värk till bebis och slutade tyvärr med snitt ändå. Men hjälp vad snabbt man glömmer så fort man går en bebis att snusa på. :))
Lycka till ni som är kvar nu! Det är verkligen inte länge för nån.
Tack för alla gratulationer! :)
För oss tog det 35h från första värk till bebis och slutade tyvärr med snitt ändå. Men hjälp vad snabbt man glömmer så fort man går en bebis att snusa på. :))
Lycka till ni som är kvar nu! Det är verkligen inte länge för nån.