• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • irrbloss_83

Jag testade 3+ med ett CB digital imorse (är i 5+6 idag) så det känns faktiskt lite lugnare. 
    Nu har jag gjort allt jag "kan" för att skaffa mig nån slags kontroll över situationen och allt ser så bra ut det bara kan göra just nu. Så nu tänker jag bara ta mig igenom de dryga två veckorna (!) som är kvar till VUL:et och hoppas på ett fint litet hjärta där inne då... 

Hoppas det går bra på UL:et idag jewel!

• jewel
    irrbloss_83 skrev 2016-03-18 07:13:15 följande:

Jag testade 3+ med ett CB digital imorse (är i 5+6 idag) så det känns faktiskt lite lugnare. 

Nu har jag gjort allt jag "kan" för att skaffa mig nån slags kontroll över situationen och allt ser så bra ut det bara kan göra just nu. Så nu tänker jag bara ta mig igenom de dryga två veckorna (!) som är kvar till VUL:et och hoppas på ett fint litet hjärta där inne då... 

Hoppas det går bra på UL:et idag jewel!

Vad skönt att se 3+ på stickan, det låter ju jättebra! Jag kände likadant när jag fick det, en lättnad o ett lugn liksom. Hoppas tiden går snabbt för dig nu!

Tack, jag hoppas också att det går bra :) Det är inte förrän kl 14 men jag skriver här efter det!
  • irrbloss_83
    jewel skrev 2016-03-18 09:29:53 följande:

Vad skönt att se 3+ på stickan, det låter ju jättebra! Jag kände likadant när jag fick det, en lättnad o ett lugn liksom. Hoppas tiden går snabbt för dig nu!

Tack, jag hoppas också att det går bra :) Det är inte förrän kl 14 men jag skriver här efter det!

Ja, det känns skönt, är mycket lugnare nu, så det var en risktagning att testa men ändå rätt sak att göra.

Dundrar ju in i v7 imorgon så ;)

Ja, gör det!
  • irrbloss_83
    Iskristall skrev 2016-03-18 10:54:15 följande:

Nu har vi fått se det lilla hjärtat slå på vul! Sååå glada! <3

Grattis! Så skönt!
  • Mariana79

Underbart!!! Härliga nyheter! Kram!
  • Kärlekövervinnerallt

Åhh vad spännande :) hur långt gången är du nu?
  • lallallalla

Åhh, härligt! Grattis!!
  • Libra1

Grattis!!! :)
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016