Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jag testade 3+ med ett CB digital imorse (är i 5+6 idag) så det känns faktiskt lite lugnare.
Nu har jag gjort allt jag "kan" för att skaffa mig nån slags kontroll över situationen och allt ser så bra ut det bara kan göra just nu. Så nu tänker jag bara ta mig igenom de dryga två veckorna (!) som är kvar till VUL:et och hoppas på ett fint litet hjärta där inne då...
Hoppas det går bra på UL:et idag jewel!
Jag testade 3+ med ett CB digital imorse (är i 5+6 idag) så det känns faktiskt lite lugnare.
Nu har jag gjort allt jag "kan" för att skaffa mig nån slags kontroll över situationen och allt ser så bra ut det bara kan göra just nu. Så nu tänker jag bara ta mig igenom de dryga två veckorna (!) som är kvar till VUL:et och hoppas på ett fint litet hjärta där inne då...
Hoppas det går bra på UL:et idag jewel!
Vad skönt att se 3+ på stickan, det låter ju jättebra! Jag kände likadant när jag fick det, en lättnad o ett lugn liksom. Hoppas tiden går snabbt för dig nu!
Tack, jag hoppas också att det går bra :) Det är inte förrän kl 14 men jag skriver här efter det!
Nu har vi fått se det lilla hjärtat slå på vul! Sååå glada! <3
Åh så skönt, grattis Iskristall!