Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Nä jag vet inte... Får ta det med BM sen.
Nää fan vad surt. Kliniken ringde och sa att de hade fått en massa akuta saker som de behövde ta på måndag nästa vecka när jag skulle dit på ultraljud. De frågade mig om jag kunde byta tid och komma på tisdagen istället. Jag gick med på det för man vet ju själv hur det är med behandlingen och att man kan behöva kollas extra.
Bara surt att behöva vänta ytterligare en dag! Dock glad att det bara var en dag och inte en vecka..
Så nu har jag gnällt färdigt
Hej!
Jag väntar en novemberbebis :) Jag har två barn tidigare som kommit till med hjälp av IVF och nu har vi hållit på med IVF i drygt två år till och äntligen blivit gravida. Dock vågar jag inte riktigt tro på detta än då vi har ett missfall och en missed abortion bakom oss under dessa två år. Det visade sig att jag har hypothyreos, så nu äter jag levaxin och jag hoppas att detta minskar risken för ett tredje missfall. Är idag i v 4+6. Hoppas hoppas
Grattis, vårblomman! Hoppas verkligen att ni slipper missfall. Att t.ex. komma till VUL och inte få se hjärtslag är så jäkla sorgligt (har varit med om det själv). Jag har VUL-tid om två veckor och tänker på hur jobbigt och spännande det är dagligen...
Nää fan vad surt. Kliniken ringde och sa att de hade fått en massa akuta saker som de behövde ta på måndag nästa vecka när jag skulle dit på ultraljud. De frågade mig om jag kunde byta tid och komma på tisdagen istället. Jag gick med på det för man vet ju själv hur det är med behandlingen och att man kan behöva kollas extra.
Bara surt att behöva vänta ytterligare en dag! Dock glad att det bara var en dag och inte en vecka..
Så nu har jag gnällt färdigt ![]()
Ja, så irriterande. Kom ihåg att jag (förra graviditeten) veckan innan RUL fick veta att det flyttats från vecka 19 till vecka 20. Så jäkla hemskt att behöva vänta en vecka till då man haft nedräkning...
Så nu har jag gnällt färdigt
Hej tjejer hur mår ni?
Har världens illamående så fort ja reser mig allt stinker från mil och spyr av varenda lukt känns d som inklusive min man, mina schampon o dusch krämer e värst. Tror ja måste köpa parfymfritt. O på de är ja sjuk o har världens feber, usch hur ska detta sluta. Man känner sig så otacksam då man bara klagar på exakt allt. "Vill ha symptom" "vill inte ha symptom " typ.
Hej tjejer hur mår ni?
Har världens illamående så fort ja reser mig allt stinker från mil och spyr av varenda lukt känns d som inklusive min man, mina schampon o dusch krämer e värst. Tror ja måste köpa parfymfritt. O på de är ja sjuk o har världens feber, usch hur ska detta sluta. Man känner sig så otacksam då man bara klagar på exakt allt. "Vill ha symptom" "vill inte ha symptom " typ.
Hej tjejer hur mår ni?