• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Soffan83
    jewel skrev 2016-03-18 14:41:00 följande:

Nu har vi varit på ultraljud o sett en liten räka på 28 mm som rörde sig mycket o hjärtat slog så fint. Känns så skönt! Nu ska jag sluta oroa mig! :)

Ja vad roligt! Grattis :)) tänk att så många av oss här inne klarar oss :))
  • Amie77
    jewel skrev 2016-03-18 07:09:55 följande:
    Ja vad ska man göra med sig själv egentligen? ;) Det är nog bara att försöka slappna av så gott det går o vänta på att tiden ska gå. Jag älskade att vara gravid med dottern när väl de första 12 veckorna hade gått. Så jag ser fram emot den tiden igen!
    Ja, håller med. Mellan v 13 och 30 gick tiden fort som sjutton tyckte jag. Så att komma över först VUL-puckeln och sen v 12-puckeln så blir det om än inte "smooth sailing", så mycket lättare i alla fall.
  • Libra1
    jewel skrev 2016-03-18 14:41:00 följande:

Nu har vi varit på ultraljud o sett en liten räka på 28 mm som rörde sig mycket o hjärtat slog så fint. Känns så skönt! Nu ska jag sluta oroa mig! :)

Grattis!!! :)
  • Amie77

MEN jag missade en hel sida då jag svarade tidigare.

Grattis, Iskristall och jewel! Vilken fantastisk känsla!

• Filli89

Grattis tjejer till era UL måste vara en enorm underlättning. Det är väl flera av oss som har tid 21-23 vah? Ja har tid på måndag kan inte vänta hehe så spännande o nervöst att det är sjukt. Om ja ser hjärtslag om ja typ börja storböla tror ja.

• Queen5683

Stort Grattis tjejer till alla vul och hjärtslag!! Det får mig och längta till våran på tisdag:) kan helgen och måndag gå lite fortare..!

• Queen5683
    Filli89 skrev 2016-03-18 21:31:26 följande:

Grattis tjejer till era UL måste vara en enorm underlättning. Det är väl flera av oss som har tid 21-23 vah? Ja har tid på måndag kan inte vänta hehe så spännande o nervöst att det är sjukt. Om ja ser hjärtslag om ja typ börja storböla tror ja.

Oh då ligger du en dag före mig, vi har tid på tisdag ...håller tummarna för oss båda :) vilken vecka är du nästa vecka.?
  • Filli89
    Queen5683 skrev 2016-03-19 00:48:43 följande:

Oh då ligger du en dag före mig, vi har tid på tisdag ...håller tummarna för oss båda :) vilken vecka är du nästa vecka.?

Ja verkligen detsamma. jag är då i v 8 du då?
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016