Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Helloow tjejer. Glada nyheterr från mig med. Såg ett hjärta slå, så underbart och så overkligt. Så ut som en tecknad figur med hjärtat som slog så fort.
Fick även utskriven tabletter mot illamåendet och bm avrådde från nässpray och föreslog saltlösning som ja trodde. Helt sjukt på fredag har jag tid med MVC ska haffa till mig ett till UL innan v12 hos mamma Mia. Lycka till er alla andra tjejer önskar verkligen endast gott för alla här inne. Kram
Pipam: Grattis!!
Även vi fick se en liten prick med ett tickande litet hjärta idag ! Åh sådan lättnad!!
Även vi fick se en liten prick med ett tickande litet hjärta idag ! Åh sådan lättnad!!
[quote=76461436][quote-nick]Mariana79 skrev 2016-03-21 12:16:45 följande:[/quote-nick]
Grattis lallallalla! !!!
Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)
[/quotja]
Ja vad roligt! Grattis!!! Vad stor din är!!! Vilken vecka är du i?
Hihihi skrev fel, det ska va mm och inte cm. Alltså 12.3 mm :D
Grattis till hjärtan som tickat! Underbart!
Lycka till ni tjejer med ultraljud idag!