• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Mariana79

Tack <3 Menar ju så klart 12.3 mm och inte cm :))

Libra1, lycka till i morgon! Nej har inte haft ngt mer på 1 1/2 vecka och läkaren kunde inte se ngt konstigt heller..

• Filli89

Helloow tjejer. Glada nyheterr från mig med. Såg ett hjärta slå, så underbart och så overkligt. Så ut som en tecknad figur med hjärtat som slog så fort.

Fick även utskriven tabletter mot illamåendet och bm avrådde från nässpray och föreslog saltlösning som ja trodde. Helt sjukt på fredag har jag tid med MVC ska haffa till mig ett till UL innan v12 hos mamma Mia. Lycka till er alla andra tjejer önskar verkligen endast gott för alla här inne. Kram

• Queen5683
    lallallalla skrev 2016-03-21 10:28:29 följande:

Idag fick jag se Pyret! <3

Helt underbart att se hjärtat slå och små armar och ben som viftar. :)

Ohhhh va roligt, stort grattis! <3
  • Frmid

Grattis alla ni som fått se små hjärtan idag :D

Så fantastiskt!

• jewel
    Libra1 skrev 2016-03-21 12:46:53 följande:

Imorgon är det min tur med VUL, nr 2. Är så nervös för jag fick en blödning igår. Hu! Går in i vecka 10 imorgon med.

Har ni blött något?

Jag hade lite småblödningar från 9+0 till 9+2 men Pricken levde i 9+4. Det är säkert inget konstigt, men skönt att du har ultraljud i morgon!
  • Amie77

Grattis, lallallalla, Mariana och Filli! Så härligt!!

Kärlekövervinnerallt: Vad bra, jag kommer att vara 7+2 då jag gör mitt på tisdag nästa vecka. Så jäkla spännande. För mig: skräckblandat också. :)

Libra1: Läste om blödningen på din blogg. Fy tusan! Jag blödde ju till och från i senaste graviditeten, mest bruna och rosa spottings, men även blod nån gång så det behöver ju inte betyda nåt.

Själv har jag fått tillbaka trötthet som symptom, men iofs har jag jättemycket på jobbet nu så kan lika gärna vara det. Men hoppas att jag är fortfarande är gravid så det är värt tröttheten! :)

• Pipam

Även vi fick se en liten prick med ett tickande litet hjärta idag ! Åh sådan lättnad!!

• Soffan83
    lallallalla skrev 2016-03-21 10:28:29 följande:

Idag fick jag se Pyret! <3

Helt underbart att se hjärtat slå och små armar och ben som viftar. :)

Stort grattis!!! Vad roligt :))
  • Soffan83

[quote=76461436][quote-nick]Mariana79 skrev 2016-03-21 12:16:45 följande:[/quote-nick]

Grattis lallallalla! !!!

Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)

[/quotja]

Ja vad roligt! Grattis!!! Vad stor din är!!! Vilken vecka är du i?

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016