• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Amie77
    Filli89 skrev 2016-04-04 04:33:08 följande:

Tyvär så kom nog allt ut under natten. Stora klumpar blod såg tom bebisen. Aah så kan de gå tyvär. Lycka till tjejer. Kram

Åh nej. Vad hemskt! Kramar till er.
  • Pusheen

Tyvär så kom nog allt ut under natten. Stora klumpar blod såg tom bebisen. Aah så kan de gå tyvär. Lycka till tjejer. Kram

Så fruktansvärt hemskt. Beklagar verkligen <3

Stor kram
  • Mariana79

Jag beklagar verkligen :(

Svårt att hitta rätt ord, stor kram!
  • irrbloss_83

Nu har vi varit på VUL. Maken till gullig liten räka alltså, den låg och slappade, rörde sig bara litegrann emellanåt. Fint hjärta som tickade på och till och med pulsationer i navelsträngen. Coolt!

Vi firade med varsin isglass :)

• irrbloss_83

Åh vad hemskt! :( jag beklagar verkligen...
  • Amie77
    irrbloss_83 skrev 2016-04-04 09:19:10 följande:

Nu har vi varit på VUL. Maken till gullig liten räka alltså, den låg och slappade, rörde sig bara litegrann emellanåt. Fint hjärta som tickade på och till och med pulsationer i navelsträngen. Coolt!

Grattis!!

Min var bara en suddig blob i 7+2. :) Men jag tror inte att det är så bra UL-maskin hos min privata gyn. Förra graviditeten så var jag på KUB och ett privat UL veckorna efter varandra och skillnaden i skärpa var enorm.
  • Sally Cinnamon
    irrbloss_83 skrev 2016-04-04 09:19:10 följande:

Grattis! Det var en god glass kan jag tänka mig! :)
  • Gingerpool

Jag är i 12+1, beräknad till 15 oktober. Vi gjorde FET den 29 januari.

Är galet nervös, har två missfall bakom oss (vi har inga barn sedan tidigare) och nu är det KUB på onsdag. Spelar ingen tillhör många VUL och UL jag gör, oron släpper ändå inte.

Jag orkar liksom inte bli sådär ledsen igen. Nu googlar jag "missfall efter kub" och ger mig själv MER stt oroa mig för. Sunt, verkligen...

Samtidigt håller vi såklart tummarna för att detta är gången det går bra!

Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016