Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Hej! Är nån av er medlemmarna i nån mamma eller blivande mamma grupp på facebook.? För annars skulle det vara kul om vi kunde starta vår egen..eller..?
Jag har molvärk och lite stick i magen då och då. Någon mer som har det?
Pratade med min kompis som är gravid i v 20 med barn nr 2 och hon har aldrig känt något.
Givetvis började jag noja för det.
Äh, min vän Google (ibland ovän) sa att det är ganska vanligt att känna molvärk och lite allt möjligt där nere och att andra kanske inte känner något alls, som min vän.
Så nu slutar jag noja med det. Kommer säkert något nytt snart
Idag klev vi in i magiska v 12 :) känns fantastiskt!
Kan ändå inte sluta noja för vad de ska säga på vårt UL nästa vecka. Att det ska va så svårt att slappna av och bara njuta :/
Jag har molvärk och lite stick i magen då och då. Någon mer som har det?
Pratade med min kompis som är gravid i v 20 med barn nr 2 och hon har aldrig känt något.
Givetvis började jag noja för det.
Någon som äter neferix järntabletter? De har gjort kaos med min mage är jätte lös i magen usch. Förväntade mig hård men blev helt tvärtom.
Idag träffade vi en läkare på MVC och fick både se och höra hjärtat slå. Kärlek!!! <3
Äh, min vän Google (ibland ovän) sa att det är ganska vanligt att känna molvärk och lite allt möjligt där nere och att andra kanske inte känner något alls, som min vän.
Så nu slutar jag noja med det. Kommer säkert något nytt snart
Någon som äter neferix järntabletter? De har gjort kaos med min mage är jätte lös i magen usch. Förväntade mig hård men blev helt tvärtom.