Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Någon här som upplevt smärta i svanken och överdelen av skinkorna? Jag kan knappt stå pga denna smärtan. Vet dock inte om den är kopplad till graviditeten, eller pga något annat.
Någon här som upplevt smärta i svanken och överdelen av skinkorna? Jag kan knappt stå pga denna smärtan. Vet dock inte om den är kopplad till graviditeten, eller pga något annat.
Jag har haft blödningar i en vecka, fredag -söndag kom det betydligt mer, har ont i underlivet och så.
Var så rädd för missfall och idag fick jag komma på kontroll på gyn. Där konstaterade dom att lill* krabaten växer precis som hen ska och hjärtat tickade på fint. Däremot fick jag veta att jagar väldigt lågt liggande moderkaka och att det mest troligt är därifrån min blödning kommit. Tappen var sluten och inget ovanligt som visade på missfall.
Lättad nu, är nu i v 11+4...
Det kan inte vara ischias nerven?
Det är ganska vanligt att man kan få problem med den under graviditeten.
Det är ischias nerven,( vet inte om stavning är rätt) jag har samma smärta på båda sidorna. Har haft ont förut då och då men det har blivit mer nu under graviditeten. Men det är väldigt vanligt och ingen fara men vet precis vilken smärta du menar.
Samma här, ibland ilar värken ner i benen också.
Idag skall jag på vul. Känns så pirrigt. Som att domedagen är här. Antingen går man därifrån på moln med en bebis med tickande hjärta eller så är denna resan slut.
Idag skall jag på vul. Känns så pirrigt. Som att domedagen är här. Antingen går man därifrån på moln med en bebis med tickande hjärta eller så är denna resan slut.
Jag är så sjukt orolig för MA och MF.
Känner bara av brösten och att jag måste nattkissa. Känner inget mer nu. Har i två veckor innan nu varit sjukt trött och mått illa då och då. Nu mår jag som vanligt i princip. Det ökar ju bara oron.
Vet någon om en privat mottagning där man kan göra ultraljud i Skåne?
Är i vecka 9+0 och vet inte om jag klarar av att vänta till KUB-ultraljudet.