• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • mamalolo
    EBLF skrev 2016-03-30 13:04:10 följande:

Hej alla! Plussade för 2 veckor sedan, helt oplanerat men välkommet :) BF verkar vara 24 november.

Min första graviditet, mycket oro över missfall. Ska på tidigt UL nästa fredag, då hoppas jag att mycket av oron går över.

Grattis! Samma här, tyvärr. Borde kanske också boka in UL. 
  • lindathe

Hej alla!

Hoppar in här hos er.

Jag plussade den 4/3, är någonstans i vecka 7-8 nu. Har inte riktigt koll på sista mensen eller ÄL.

Jag har fått två missfall och ett MA under hösten/vintern. Alla i vecka 6-7.

Den här gången har jag varit till en privatläkare och gjort VUL. Vi såg en liten krumelur ca 2.5 mm och något som han tror var hjärtat.

Fick en ny tid den 12/4, innan dess törs jag inte hoppas på för mycket. Har ni startat någon facebokgrupp? :)

• Let it Rain
    mamalolo skrev 2016-03-30 14:13:32 följande:

Ni som går på tidigt UL och bor i Stockholm. Var går ni?

Till Janusz Kasina i Skärholmens gynekologmottagning. Det går på frikort/Landstinget.
  • Trasan87
    mamalolo skrev 2016-03-30 14:13:32 följande:

Ni som går på tidigt UL och bor i Stockholm. Var går ni?

Mamma Mia på söder. Från vecka 8+
  • lykken

Hej, 

Hoppar också in här! Är i vecka 9 och väntar tredje barnet. Försöker hålla oron borta då jag jag hade mf i vecka 12 förra året. 

Är det någon som stannar här eller hoppar alla över till facebook? :) 

• mamalolo
    Trasan87 skrev 2016-03-30 15:50:47 följande:
    Mamma Mia på söder. Från vecka 8+
    OK, tack!
    lykken skrev 2016-03-30 15:57:26 följande:

Hej, 

Hoppar också in här! Är i vecka 9 och väntar tredje barnet. Försöker hålla oron borta då jag jag hade mf i vecka 12 förra året. 

Är det någon som stannar här eller hoppar alla över till facebook? :) 

Jag stannar här. Främst för att jag inte känner mig 100% bekväm att avslöja namn och så. Kanske fånigt? :D
  • mamalolo
    Let it Rain skrev 2016-03-30 15:19:55 följande:
    Till Janusz Kasina i Skärholmens gynekologmottagning. Det går på frikort/Landstinget.
    Tack!
  • nyckelpiga80
    essbee skrev 2016-03-30 08:52:38 följande:

Hej!

Jag gick också in i vecka 10 nu i natt... så vi är lika långt gångna. Vad kul :D

Ååååh vad spännande med VUL! Hoppas det går bra! Kom gärna med en uppdatering!

Nej vad kul. Jo det gick jätte bra, det var en aktiv liten krabat på 24.3 mm som sträckte på sig och hoppade omkring. Helt underbart att se. Känns mycket mer verkligt nu. Så glad att jag gjorde denna UL, blev ingen VUL som jag trodde.
    BF November-16
Svar på tråden BF november 2016