Mrs R skrev 2016-03-29 17:54:18 följande:
Länge sen jag skrev nu. Så roligt att vi blivit så många! Jag har illamående till och från. Inte så att jag kräks men går runt med en äckelkänsla och har svårt att få i mig mat. Sen vissa dagar har jag en konstig smak i munnen hela tiden. Någon som känner igen det? Som om allt jag äter efterlämnar en äcklig eftersmak. Sen kan tröttheten slå till helt sjukt ibland så man bara vill sova på fläcken. Jag har en 1,5 åring som tyvärr inte får så roliga eftermiddagar med sin mamma som jag skulle önska. Vi har dessutom börjat bygga uterum så jag får ta större delen av ansvaret för dottern även kvällar och helger få mannen ät ute och bygger. Hoppas på att det går över runt vecka 12 som det gjorde förra gången. Mitti allt
Jag känner precis som dej! Äckelkänsla och konstig smak i munnen, nästan lite järn liknande. Men hört att de är "normalt" att känna så , haha? Tror inte din 1,5åring lider så mkt som du misstänker, de går snabbt över och snart , (ja ganska så snart iaf, haha) så har han/hon ett syskon att trötta ut ist, haha<3 Hoppas illamåendet går över snart! Kram