• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Helen3
    Lilla Luna skrev 2016-07-03 08:41:43 följande:

1. Vad har ni för bil?

2. Vad har ni för hundbur?

Har nämligen två hundar som just nu får lyxa till det med hela utrymmet bak i min bil. Men tanken är att det ska in en bur åt dem att dela på de gånger vagn ska med. I min andra bil hade jag grindar och mellanvägg. Då provade jag att lasta en Britax Smile i ena sidan, vilket funkade bra. Dock måste liggdelen förvaras i baksätet då. Känner att många vagnar faller bort just för att de är så stora även ihopfällda.

Vi tänkte också köpa en smile 2 men struntar i liggdelen då den används så kort tid och bara tar upp onödig plats så kör på en mjuklift istället :)
  • Gabriella89

Har varit o shoppat lite idag, även till flickan vi väntar. Nu börjar det kännas mer verkligt att vår familj ska få ett tillskott och då utav en tjej. Inte längre ensam tjej i familjen :)

Härom natten hade jag en galen gravid-dröm. Jag drömde att jag födde en fin flicka med kort brunt hår. Jag skötte det mesta själv på förlossningen, så som jag vill ha det. Svepte in tösen i en filt. Behövde ge henne en alvedon supp av någon anledning. Jag lade ungen på HYLLAN och insåg att jag gett fel styrka på alvedonen (alldeles för hög dos) tittar upp och min bebis ligger inte längre på hyllan. Någon har tagit henne. Så nu springer jag runt på BB för att hitta henne och rädda hennes liv för jag gett henne för stor dos alvedon. Alltså helt sjuk dröm hahaha.

• Numm3r tre

Grattis till en bra vagn har också en Cameleon och väntar hem en Buffalo.

FiaLottaPäronkvist skrev 2016-07-11 19:24:38 följande:

Vi beställde vagn idag! En Bugaboo Chameleon blev det! Det var kärlek vid första ögonkastet <3

• Malva2015
    90pettersson skrev 2016-07-16 21:59:39 följande:

Vi har köpt vagn! :D Det blev en stokke trailz och den är sååå fin! <3 :D

Kul! Vi ska också ha en stokke trailz! Var det lång lev tid? Vilken färg tog ni?
  • Let it Rain
    Malva2015 skrev 2016-07-17 12:10:59 följande:
    Kul! Vi ska också ha en stokke trailz! Var det lång lev tid? Vilken färg tog ni?
    Vi har också funderat starkt på den, just nu är den iaf den som bäst passar våra behov tror vi. :)
  • 90pettersson
    Malva2015 skrev 2016-07-17 12:10:59 följande:

Vi beställde från köpbarnvagn.se, dom hade allt i lager så det tog bara några dagar. Verkligen supersnabb leverans!

Vi valde black melange på liggdelen och grey melange på sittdelen. Kan se om jag kan lägga in nån bild ikväll eller imorgon :)
  • 90pettersson
    Queenxiter skrev 2016-07-17 22:03:35 följande:

Hej hej, har ni någon Facebook grupp?

Vill också gå med i nån fb grupp :)

(Vet att många redan är fulla)
Svar på tråden BF november 2016