Mrs R skrev 2016-09-11 20:08:43 följande:
Jag går på "magbubbel", det är en vattengympa för gravida där det ingår avslappningsövningar och förberedelser inför förlossningen.
Vi är dock lite nere och oroliga här hemma. Vi var på ett extra ul nu i vecka 32 pga av att ena njurbäckenet var lite förstorat i vecka 19. Tyvärr så hade det inte rättar till sig utan det är fortfarande för stort. Det tros bero på att urinen inte kan passera ut i urinledarna tillräckligt bra av någon anledning. Vi har inte fått alls mycket information men det verkar som att det kan leda till att barnet får lättare urinvägsinfektioner när det är fött och kommer få äta förebyggande antibiotika. Men det kan också bero på någon form av missbildning som eventuellt får opereras...Ska träffa en ul-läkare på tisdag och då hoppas vi få mer klarhet i det hela. Vi håller på att gå sönder av oro här hemma.
Kan bara föreställa mig den oron. Vet i stort sätt inget om sånt så har egentligen ingen input att komma med, ville bara säga att jag håller tummarna för er och tänker på er. Skönt att ni iaf ska få träffa läkare snart igen, förhoppningsvis får ni lite mer klarhet i den hela då. Kram!