Killar gillar ni att slicka fitta
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Intressant tanke - men min inställning är annars att saker och ting ska lukta och smaka som förväntat. För mig går det bort att en fitta smakar olivolja t.ex. Men tanken är ju god om man har problem med det. Det jag kan tänka mig är typ vispad grädde som har en väldigt neutral smak, det kanske skulle funka? Eller möjligen en god hemgjord chokladmousse? Chokladsmaken kanske skulle gifta sig bra med smaken av en väldigt försiktigt parfymerad kvinnohud?
Nu blev jag visst sugen på både mat o kvinnor när jag läser vad vi har skrivit. Men det är väl iofs dom två största njutningarna i livet...
Älskar att slicka. Lukt är inget som stör - hellre att det luktar lite fitta en tvål. Föredrar helrakade fittor som man kan nafsa och gosa med länge
Är hon nyduschad, rakad och inte ser ut som ett paket rostbiff mellan benen så gör jag det gärna, inte för att jag själv gillar det utan för att jag gillar att se tjejen njuta.
Är hon nyduschad, rakad och inte ser ut som ett paket rostbiff mellan benen så gör jag det gärna, inte för att jag själv gillar det utan för att jag gillar att se tjejen njuta.
Älskar det
Älskar det
lite sugen att smaka lite ;)
Jag älskar att slicka fitta. Fråga vem som helst. Utom min bror.
Det är helt underbart att hångla upp en blöt fitta. Jag brukar ägna det första tiden med att tillfredsställa mitt egna slickbehov innan jag ändrar inriktning och slickar efter min frus önskemål. Jag vill undersöka varje liten vrå... Förvisso lider hon inte av mitt inledande www.facebook.com/chainedwithalice/posts/1723671707874608:0slickande men för att ge henne orgasm så krävs ett rytmiskt, konsekvent slickade med tungspetsen på klitoris. Yummy
Ahh, ljuvligt skönt!