• Anonym (slickus)

Killar gillar ni att slicka fitta

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

• Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • j a d e
    vargveum skrev 2016-02-24 00:26:18 följande:
    Rostbiffskuk här! Lever på hoppet :)

Jag gillar rosbiffsfitta förövrigt. Älskar fitta och rostbiff är ju nice... vad är problemet?
    Ja jag vet inte, jag gillar olika sorters fittor med men rostbiffhatarna kanske föredrar typ pastrami? 
  • vargveum
    j a d e skrev 2016-02-24 00:42:18 följande:
    Ja jag vet inte, jag gillar olika sorters fittor med men rostbiffhatarna kanske föredrar typ pastrami? 
    Fast jag älskar pastrami också...? Behöver hjälp här kanske?
  • j a d e
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 00:41:24 följande:
    Träffad för att du själv har en?
    j a d e skrev 2016-02-23 23:34:56 följande:
    eller borde min egen rimliga slutsats här vara att DU känner dig "träffad" över din minikuk som du kanske t o m dumpats pga?
    Ska fråga min karl.Orkar inte böja mig så just nu.  
    Jag har ingen "minikuk" om vi utgår ifrån det vetenskapliga medlet, jag har inte heller blivit dumpad p.g.a. min storlek, då jag alltid har varit den som har "dumpat".
    Jaha.
    Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
    Du kräks för att du känner dig neutral och icke nedvärderande? Ja där ser man. Upplysningsvis brukar "rostbiff" av er sort användas för att beskriva något äckligt emedan streckfitta är fantastiskt aptitligt. Ser du inte själv hur den här attityden är negativ och komplexskapande för tjejer som läser? Inga tankar om det?
    Råkar du vara ~40+? För i dagens gravt porrskadade och jämställda samhälle så har detta blivit ett relativt vanligt fenomen.
    Nej, det råkar jag inte vara, om du menar över 40? Förstår inte riktigt din sista mening dock, vill du förtydliga litta? 

• j a d e
    vargveum skrev 2016-02-24 00:51:44 följande:
    Fast jag älskar pastrami också...? Behöver hjälp här kanske?
    Jag behöver jättemycket hjälp här känner jag. Salami är också gott, ingen som har en salamifitta att bjuda på? 
  • Anonym (Mja)
    j a d e skrev 2016-02-24 01:04:11 följande:
    Jaha.
    Jag anser inte att det är att nedvärdera, inte heller när man säger "streckfitta", det är bara ett bra sätt att definiera en viss typ av fitta på.
    Du kräks för att du känner dig neutral och icke nedvärderande? 

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

j a d e skrev 2016-02-24 01:04:11 följande:
    Upplysningsvis brukar "rostbiff" av er sort användas för att beskriva något äckligt emedan streckfitta är fantastiskt aptitligt. Ser du inte själv hur den här attityden är negativ och komplexskapande för tjejer som läser? Inga tankar om det?

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?
    Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?

• j a d e
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 13:29:20 följande:

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?

Vet du, jag tror du får adressera den frågan till någon som uttrycker dessa åsikter. 
  • Anonym (Tips)
    j a d e skrev 2016-02-24 01:09:11 följande:

Jag behöver jättemycket hjälp här känner jag. Salami är också gott, ingen som har en salamifitta att bjuda på? 

Nej men ett korvbröd typ, säg till när du hittar salamin, kan para ihop oss.
  • Anonym (Tips)
    j a d e skrev 2016-02-24 01:09:11 följande:

Nej men ett korvbröd typ, säg till när du hittar salamin, kan para ihop oss.
    j a d e skrev 2016-02-24 00:42:18 följande:

Nej men korvbröd, väntar också på salamin. Parar du ihop oss sen?
  • Anonym (Gaby)
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 13:29:20 följande:

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

Min fitta är lite "rostbiff" och visst fan blev jag ledsen när jag läste om hur äckligt det är när jag var yngre. Idag bryr jag mig inte ett smack om vad nån snubbe har för åsikt om min typ av fitta, men jag har då aldrig set någon använda "rostbiffsfitta" som en neutral, välmenande beskrivning. Det är alltid nedvärderande. Och du kan slå dig i backen på att jag reagerar på när det talas illa om kukstorlek också! Det har jag bl.a. visat i ett flertal trådar här. Förstår inte ditt resonemang, du tycker att det är taskigt att tala illa om små kukar för det kan ge killar komplex, så du kontrar med att vilja ge tjejer komplex? Blir världen bättre om alla trycker ner alla så att alla har komplex?
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta