• Bettieboop

Tidiga grav.symptom?

Hej allihopa!

Har ni märkt av några graviditetssymptom den första/andra veckan?

Jag vill så gärna så jag "känner av" allting som händer i kroppen.

Mensen kommer om 9 dagar(25 dagars cykel).

Idag så högg det till i knappt någon sekund i äggstockarna, 10-20 min efter det så ilade det i båda min bröstvårtor i flera sekunder för att sedan hugga till i nedre magen igen. Det i magen håller bara i sig i typ 1 sekund.

Vi har haft avbrutet sex före och under ägglossningen, vi båda vet att det inte är 100% skydd och att det finns en risk att bli gravid. Dock så tar han ut den i god tid innan han kommer, men vet att det kan finnas spermier som kommer ut ändå.

Så, har ni haft några väldigt tidiga grav.symptom?

• Svar på tråden Tidiga grav.symptom?
  • gravid2016hoppas

Hej! Kul vi har BIM samma dag!
    Vill du ha barn?

Jag kände typ det du skrev igår, som hugg och stick och som en "där satte det sig" känsla.

Vart gravid innan och kände samma då men har också känt så som skengravid....

Idag upplever jag ganska mycket "liv" i livmodern.

Jag tog Äl test men inte samma tid o slarvigt hit och dit. Var väldigt starkt både 14 och 16 mars men aldrig full stegrat men åter igen, kissade efter bara någon timma och helt olika tider osv så rädd att jag inte hade ÄL alls:..? Men hoppas o tror det..

Vill så gärna veta och ge sambon det i påskpresent!

• Bettieboop

Jag vill såååå gärna ha barn, ha längtat i flera år. Men då mannen pluggar(slutar nu maj) så vill inte han ha något barn förrän han har jobb och vi flyttat till hus då vi tror att det kan finnas mögel i lägenheten som vi bor nu :/ men han vet hur mycket jag vill(låg och grät förra månader bara för att jag längtat så) så vet jag att det hade löst sig ändå!

Vi tog inget test med enligt ägglossningakalendern så hade jag äl 15-17/3. Vi hade sex två gånger i dessa dagar och dagarna innan så man vet ju aldrig!

Åh, hållet tummarna för er!

Vill bara att tiden ska gå så man kan ta ett test, är ju för tidigt nu ????

• gravid2016hoppas
    Bettieboop skrev 2016-03-21 18:46:05 följande:

Jag vill såååå gärna ha barn, ha längtat i flera år. Men då mannen pluggar(slutar nu maj) så vill inte han ha något barn förrän han har jobb och vi flyttat till hus då vi tror att det kan finnas mögel i lägenheten som vi bor nu :/ men han vet hur mycket jag vill(låg och grät förra månader bara för att jag längtat så) så vet jag att det hade löst sig ändå!

Vi tog inget test med enligt ägglossningakalendern så hade jag äl 15-17/3. Vi hade sex två gånger i dessa dagar och dagarna innan så man vet ju aldrig!

Åh, hållet tummarna för er!

Vill bara att tiden ska gå så man kan ta ett test, är ju för tidigt nu ????

spännande vi hade Äl samtidigt. Känner du något hittils?
    Jag kände från och med igår hugg och stickningar i livmodern och hoppas på bebis!!!
  • naawnoue

Jag är BIM -9 också!
    Jag känner mig så fruktansvärt trött, molande värk i tjejmagen, kissnödig oftare och akut-kissnödig :P 
    Vita tjockare flytningar och uppsvälld å gasig...

Antingen är på g, eller så är jag skengravid. 
    För detta är inget jag vanligtvis lider av :P

• Bettieboop
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-21 18:56:08 följande:

spännande vi hade Äl samtidigt. Känner du något hittils?

Jag kände från och med igår hugg och stickningar i livmodern och hoppas på bebis!!!

Åh vad kul!

Jag kände hugg i magen idag, och så "ilade" det i bröstvårtorna? Sen fick jag väldigt mycket flytningar idag, såpass Att jag kände mig blöt och ve tvungen att gå ifrån kassan på jobbet och kolla... Aldrig haft det så innan.
    naawnoue skrev 2016-03-21 19:01:40 följande:

Jag är BIM -9 också!

Jag känner mig så fruktansvärt trött, molande värk i tjejmagen, kissnödig oftare och akut-kissnödig :P 

Samma här! Jag är så trött just nu! Jobbade bara 7-14 och gick en långrunda med hunden, men det är mindre än vad jag brukar då jag brukar vara på gymmet med!

Funderar på att bara äta en macka och sen gå och lägga mig, haha.
  • gravid2016hoppas

Jag är BIM -9 också!

spännande, jag har supermycket flytningar, hoppas för oss alla!
  • naawnoue
    Bettieboop skrev 2016-03-21 19:07:36 följande:
    Åh vad kul!

Jag kände hugg i magen idag, och så "ilade" det i bröstvårtorna? Sen fick jag väldigt mycket flytningar idag, såpass Att jag kände mig blöt och ve tvungen att gå ifrån kassan på jobbet och kolla... Aldrig haft det så innan.

Jag är BIM -9 också!

Samma här! Jag är så trött just nu! Jobbade bara 7-14 och gick en långrunda med hunden, men det är mindre än vad jag brukar då jag brukar vara på gymmet med!

Funderar på att bara äta en macka och sen gå och lägga mig, haha.
    ja... sovit hela dagen typ, menmen, säger kroppen att den måste vila så lär den väl! nu ska jag försöka pallra mig ut i stallet och mocka boxarna och ta hand om mina fyrbenta bebisar i alla fall, får se hur död jag är när jag kommer hem.. igår var jag död. haha.... :P
  • Bettieboop
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-21 19:08:05 följande:

spännande, jag har supermycket flytningar, hoppas för oss alla!

Ja, det får vi göra!
    naawnoue skrev 2016-03-21 19:11:13 följande:

ja... sovit hela dagen typ, menmen, säger kroppen att den måste vila så lär den väl! nu ska jag försöka pallra mig ut i stallet och mocka boxarna och ta hand om mina fyrbenta bebisar i alla fall, får se hur död jag är när jag kommer hem.. igår var jag död. haha.... :P

Ja, det är viktiga att lyssna på kroppen????

Försöker ni båda att bli gravida?
Svar på tråden Tidiga grav.symptom?