• Bettieboop

Tidiga grav.symptom?

Hej allihopa!

Har ni märkt av några graviditetssymptom den första/andra veckan?

Jag vill så gärna så jag "känner av" allting som händer i kroppen.

Mensen kommer om 9 dagar(25 dagars cykel).

Idag så högg det till i knappt någon sekund i äggstockarna, 10-20 min efter det så ilade det i båda min bröstvårtor i flera sekunder för att sedan hugga till i nedre magen igen. Det i magen håller bara i sig i typ 1 sekund.

Vi har haft avbrutet sex före och under ägglossningen, vi båda vet att det inte är 100% skydd och att det finns en risk att bli gravid. Dock så tar han ut den i god tid innan han kommer, men vet att det kan finnas spermier som kommer ut ändå.

Så, har ni haft några väldigt tidiga grav.symptom?

• Svar på tråden Tidiga grav.symptom?
  • gravid2016hoppas
    naawnoue skrev 2016-03-29 09:08:23 följande:
    jag testar idag igen :p kan inte låta bli. haha
    Hur gick det???
    Hoppas!!
  • 879214

Någon mer gravid här som får kraftig mensvärk+illamående emellanåt som släpper efter nån minut? Värre än vanlig molvärk alltså (som jag inte tkr gör ont jämfört med mensvärk).

• Bettieboop

Jag har ju skrivit innan att jag "vet" att jag inte är gravid, risken är så ytterst liten(han kom inte i mig) och jag har inga symptom längre.
    Idag ska mensen komma, inte kommit än men jag veeeet ju att den kommer komma under dagen... Men jag har fjärilar i magen, sådär jättemycket, svettas och är skakig då jag troligtvis undermedvetet har stressat upp mig hela morgonen. Känner inte för att gå till jobbet utan är så nervös så jag vill bara spy!

• 879214

Ska du testa ?:)

Bettieboop skrev 2016-03-30 12:36:18 följande:

Jag har ju skrivit innan att jag "vet" att jag inte är gravid, risken är så ytterst liten(han kom inte i mig) och jag har inga symptom längre.

Idag ska mensen komma, inte kommit än men jag veeeet ju att den kommer komma under dagen... Men jag har fjärilar i magen, sådär jättemycket, svettas och är skakig då jag troligtvis undermedvetet har stressat upp mig hela morgonen. Känner inte för att gå till jobbet utan är så nervös så jag vill bara spy!

• Bettieboop
    879214 skrev 2016-03-30 12:42:41 följande:

Ska du testa ?:)

Nej, jag tror att jag väntar till imorgon om mensen inte har kommit tills dess... Hjärtat slår i 190! Är så nervös!
  • 879214

Åh vet precis hur du känner! Så va de för mig innan jag plussade.

Bettieboop skrev 2016-03-30 12:50:44 följande:

Nej, jag tror att jag väntar till imorgon om mensen inte har kommit tills dess... Hjärtat slår i 190! Är så nervös!

• gravid2016hoppas
    Det är en svag men tydlig rosa linje!
    Men satte i ett likadant test i samma kiss och då syns inget, varför är det så?

Det är ingen skugga utan som sagt tydligt men väldigt svagt!

• Skogsrå78

Jag inseminerades för 8 dagar sedan och sedan i måndagskväll har jag mått konstant illa spytt några gånger. Har mensvärksliknande smärta tycker allt luktar illa och toksvettas. Fick en hormonspruta innan som också ger gravidsymtom magen svullnade super mycket. Men sedan försvan det mästa ett dygn sedan kom det här. Så nu vet jag inte vad som är vad men det lär ju märkas om en vecka när jag ska testa.

Svar på tråden Tidiga grav.symptom?