• Bettieboop

Tidiga grav.symptom?

Hej allihopa!

Har ni märkt av några graviditetssymptom den första/andra veckan?

Jag vill så gärna så jag "känner av" allting som händer i kroppen.

Mensen kommer om 9 dagar(25 dagars cykel).

Idag så högg det till i knappt någon sekund i äggstockarna, 10-20 min efter det så ilade det i båda min bröstvårtor i flera sekunder för att sedan hugga till i nedre magen igen. Det i magen håller bara i sig i typ 1 sekund.

Vi har haft avbrutet sex före och under ägglossningen, vi båda vet att det inte är 100% skydd och att det finns en risk att bli gravid. Dock så tar han ut den i god tid innan han kommer, men vet att det kan finnas spermier som kommer ut ändå.

Så, har ni haft några väldigt tidiga grav.symptom?

• Svar på tråden Tidiga grav.symptom?
  • 879214
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-24 11:51:37 följande:

Herregud! Testa direkt!!! :)

jag vågar verkligen inte, så rädd att de ska va negativt :o jag har 4 st test tror ja så de e inte de men ja vill liksom va helt säker på att de ska va positivt, de e jag inte nu för mensen kan ju komma vilken sekund som helst. men hade vart en bra påskpresent till killen om man kan plussa nu :D hur känner du dig idag? själv har jag inga känningar alls, varken mensvärk eller liknande.. men haft molvärk till o från (sällan) sedan i lördags o ett extremt känsligt humör o inte ett dugg sugen på choklad vilken man brukar va inför mensen, eller? e de bara påhitt kanske? hur är det för dig? :) 
  • 879214

jag tog mig mod o testade iaf! cd 30 idag vilket inte är onormalt för mig som sagt men snitt 27 dagar.  jag har aldrig darrat så mkt i hela mitt liv. jag är GRAVID! är i chock har liksom inte gjort något glädjeskutt direkt känner mig verkligen inte gravid. nu ska jag bara berätta för killen när han vaknar, men hur gör jag det på bästa sätt? vill liksom verkligen överraska.

• Bettieboop
    879214 skrev 2016-03-25 07:41:06 följande:

jag tog mig mod o testade iaf! cd 30 idag vilket inte är onormalt för mig som sagt men snitt 27 dagar.  jag har aldrig darrat så mkt i hela mitt liv. jag är GRAVID! är i chock har liksom inte gjort något glädjeskutt direkt känner mig verkligen inte gravid. nu ska jag bara berätta för killen när han vaknar, men hur gör jag det på bästa sätt? vill liksom verkligen överraska.

Åh GRATTIS!!
  • gravid2016hoppas
    879214 skrev 2016-03-25 07:41:06 följande:

Men åhhh grattis!! Vilken påsk ni ska ha

Jag vill prova idag igen.. neg igår men o andra sidan 5-6 dagar före bim... :-/
  • naawnoue

BIM-3 idag ... neg neg neg hela tiden :P blir så frustrerad, känner mig fortfarande väldigt gravid. det spänner, molvärk, humörsvängningar som heter duga, inne i nån "ätasåmktjagbarakan" fas :P och är väldigt trött... 
    Nytt test imorgon bitti får se... 

Är dem billiga testerna lika bra som CB? 
    känns ju som att jag litar mer på CB :P

• naawnoue

Alltså!!! Mina tuttar är som nå jävla bomber .... Hela jag är visserligen svullen, magen med ... Men tuttarna!!! Min sambo är givetvis överlycklig haha.... Är jag inte gravid så blir jag nästan rädd :p helt slut är jag... Trött. Orkar inte med. :p

• Bettieboop
    naawnoue skrev 2016-03-27 22:39:14 följande:

Alltså!!! Mina tuttar är som nå jävla bomber .... Hela jag är visserligen svullen, magen med ... Men tuttarna!!! Min sambo är givetvis överlycklig haha.... Är jag inte gravid så blir jag nästan rädd :p helt slut är jag... Trött. Orkar inte med. :p

Måste säga att det låter ju väldigt mycket som att du är gravid! Köp det gravidtestet som jag gjorde som man kunde ta -6 dagar innan, det "måste" ju ge dig ett plus :) kostade 99kr.

Jag håller tummarna för er!
Svar på tråden Tidiga grav.symptom?