• Bettieboop

Tidiga grav.symptom?

Hej allihopa!

Har ni märkt av några graviditetssymptom den första/andra veckan?

Jag vill så gärna så jag "känner av" allting som händer i kroppen.

Mensen kommer om 9 dagar(25 dagars cykel).

Idag så högg det till i knappt någon sekund i äggstockarna, 10-20 min efter det så ilade det i båda min bröstvårtor i flera sekunder för att sedan hugga till i nedre magen igen. Det i magen håller bara i sig i typ 1 sekund.

Vi har haft avbrutet sex före och under ägglossningen, vi båda vet att det inte är 100% skydd och att det finns en risk att bli gravid. Dock så tar han ut den i god tid innan han kommer, men vet att det kan finnas spermier som kommer ut ändå.

Så, har ni haft några väldigt tidiga grav.symptom?

• Svar på tråden Tidiga grav.symptom?
  • naawnoue
    Bettieboop skrev 2016-03-28 10:00:36 följande:
    Måste säga att det låter ju väldigt mycket som att du är gravid! Köp det gravidtestet som jag gjorde som man kunde ta -6 dagar innan, det "måste" ju ge dig ett plus :) kostade 99kr.

Jag håller tummarna för er!
    Ja jag tror det jag också. Testat med både cb å billigare stickor, inte gravid... Men jag är ganska övertygad om att jag är det!! Bim-2 ändå... Provar på onsdag igen får se ...
  • Love5

Jag borde inte märka några tecken alls än, men går runt med massa???? Molvärk och trötthet ett par dagar efter ägglossning, och det högg i magen ca 6 dagar efter ÄL. Ilningar i blygdbenet och värk i ländryggen ca 1 vecka efter ÄL. Allmän sjukdomskänsla och förhöjd temp (bränner bakom ögonen). Lätt illamående, och svettas mycket mer än vanligt (både när jag tränar och på nätterna). Har inte BIM förrän 4/4 så jag borde inte känna något alls än???? Grattis till alla som plussat!

• Love5

Det ska vara en glad gubbe och inte massa frågetecken i inlägget, länge sen jag skrev på FL

• naawnoue
    Love5 skrev 2016-03-28 19:58:50 följande:

Jag borde inte märka några tecken alls än, men går runt med massa???? Molvärk och trötthet ett par dagar efter ägglossning, och det högg i magen ca 6 dagar efter ÄL. Ilningar i blygdbenet och värk i ländryggen ca 1 vecka efter ÄL. Allmän sjukdomskänsla och förhöjd temp (bränner bakom ögonen). Lätt illamående, och svettas mycket mer än vanligt (både när jag tränar och på nätterna). Har inte BIM förrän 4/4 så jag borde inte känna något alls än???? Grattis till alla som plussat!

Låter som du är gravid :D håller tummar & tår!! :D
  • naawnoue
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-28 22:40:12 följande:

Också testat neg i flera dagar... Jätte frustrerande tror faktiskt jag är gravid

Jag med. känner mig och ser mig själv som gravid. vill dock inte riktigt ta in det förrän jag ser det på stickan... :(
  • naawnoue
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-29 08:42:41 följande:

När ska du testa igen?

jag testar idag igen :p kan inte låta bli. haha
  • Charlie310

Hoppar in här med er! Hade bim i går. Fortfarande ingen mens. Och negativt gravtest. Frustrerande! Håller tummarna för er andra.

• Bettieboop
    naawnoue skrev 2016-03-29 09:08:23 följande:
    jag testar idag igen :p kan inte låta bli. haha
    Hur gick det för dig idag?
    Jag själv har inte testat än, men jag känner mig inte gravid och har absolut inga symptom längre.
    Men hoppas att inte mensen kommer imorgon...
Svar på tråden Tidiga grav.symptom?