• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Anonym (Ida)

Nä, men hade gärna sett min sambo med andra tjejer. ^^

Ibland är det roligare att bara titta på andra som njuter.

• Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-05 08:07:35 följande:

Härligt. Men det är väl det som är hela grejen. Att det egna sexlivet ska få en extra krydda. Förhållandet ska stärkas, inte kraschas.

Anonym (Man 35) skrev 2016-04-05 11:16:05 följande:

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)

El Toro skrev 2016-04-05 11:45:36 följande:

Det stämmer med mina erfarenheter. De säger att deras sexliv har fått en nytändning och att de har mycket hetare sex tillsammans nu, även när jag inte är där.

Ja, det var en himla tur att jag tittade in här och blev inspirerad till att våga ta upp det. Jag kan tänka mig att tiden är mogen i sommar.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 18:03:47 följande:
    Anonym (Man 35) skrev 2016-04-05 11:16:05 följande:

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)

Ja, det var en himla tur att jag tittade in här och blev inspirerad till att våga ta upp det. Jag kan tänka mig att tiden är mogen i sommar.
    Bara att fråga på. Kanske kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter.
  • mamasol

Hade absolut kunnat tänka mej att ställa upp, min man hade aldrig gått med på det däremot.. Tyvärr ;) har kompisar som brukar byta partners och så ibland men har själv aldrig provat då min man har lite svårt att släppa "ägande rätten" av mig :p

• Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-07 18:15:32 följande:

Bara att fråga på. Kanske kan jag dela med mig av mina egna erfarenheter.

Det är bara att dela på ;) hur aktiva har respektive parter varit t.ex? Är det någon som är mer passiv/ åskådare?
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 18:31:39 följande:
    Det är bara att dela på ;) hur aktiva har respektive parter varit t.ex? Är det någon som är mer passiv/ åskådare?
    Ja, med dem jag träffar nu är han bara åskådare.
  • Anonym (Maken)
    mamasol skrev 2016-04-07 18:19:36 följande:

Hade absolut kunnat tänka mej att ställa upp, min man hade aldrig gått med på det däremot.. Tyvärr ;) har kompisar som brukar byta partners och så ibland men har själv aldrig provat då min man har lite svårt att släppa "ägande rätten" av mig :p

Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.
    Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 21:09:46 följande:
    Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.
    Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna
    Min fru gillar makten, och sex..
    Sen är det väl inte en urtypisk 'hotwife' (Gud vad amerikanska beteckningar verkar B) roll, men en egen version..

Idag låg hon med sitt ex... ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 21:09:46 följande:

På dig låter det som att det är "fel" att tjejen vill av egen önskan? Ja, jag vill ha variation men vill inte vara otrogen. Och hade ju märkt tendenser På att min man skulle kunna vara lagd åt det här hållet. Vilket jag fick rätt i.
  • Anonym (Maken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-07 21:33:04 följande:
    På dig låter det som att det är "fel" att tjejen vill av egen önskan? Ja, jag vill ha variation men vill inte vara otrogen. Och hade ju märkt tendenser På att min man skulle kunna vara lagd åt det här hållet. Vilket jag fick rätt i.
    Nej, jag menar absolut inte att det skulle vara fel, snarare tvärtom, även om jag egentligen inte lägger någon värdering alls i vad någon gör eller inte gör. Jag är bara lite nyfiken på anledningen. Jag är själv intresserad av detta men vill då att min fru ska göra det av helt egen vilja. Hotwife/ cuckold verkar ofta vara på mannens initiativ och kvinnan/tjejen "ställer" upp.  Den typen av Hotwife lockar däremot inte mig alls.
    Startade en liknande tråd som denna för ett tag sen, och både där och i andra trådar är kvinnor/ tjejer som lever i ett bra förhållande ganska negativa och oförstående till att vara någon form av hotwife.
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?