• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • mamasol
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 21:09:46 följande:

Jag tror fortfarande att det är ganska ovanligt med kvinnor/tjejer som vill detta av egen önskan. Blir därför lite nyfiken på er som skriver här att ni vill.

Är det för att ni hoppas på bättre sex. Bekräftelsebehov. Nyfikenhet, eller kanske för variation i ett lite slentrianmässigt sexliv ? Berätta gärna

Har ett bra sexliv med min man, men är en riktig "Attention whore" så gillar tanken på att ha mer än en man som vill knulla mig. Spännande och kul med något annat som omväxling.. Skulle nog i all ärlighet tröttna rätt så fort dock :/ haha!
  • El Toro
    mamasol skrev 2016-04-07 22:32:23 följande:
    Har ett bra sexliv med min man, men är en riktig "Attention whore" så gillar tanken på att ha mer än en man som vill knulla mig. Spännande och kul med något annat som omväxling.. Skulle nog i all ärlighet tröttna rätt så fort dock :/ haha!
    Det finns något lockande för alla tre parter i det här tycker jag. Och det är en förutsättning för att det ska bli lyckat. För mannen i paret kan det vara att få bekräftelse på att han har en attraktiv partner som får andra män att tända.Och njutningen av att se sin partner njuta och ge sig hän. För henne en bekräftelse på att hon är en attraktiv och sexig kvinna som kan bejaka sin sexualitet. För de två tillsammans kan det innebära en nytändning för sexlivet i och med att man testar gränserna. Och för en bull slutligen är det en fantastisk upplevelse att tillfredsställa en kvinna som lever i ett förhållande (med eller utan att hennes partner närvarar, men alltid informerad om vad som sker). Och kanske bidra till att förbättra deras sexliv.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-07 20:38:09 följande:

Ja, med dem jag träffar nu är han bara åskådare.

Ok. Det är nog så det skulle bli här också.. iaf i början.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-07 22:08:52 följande:

Nej, jag menar absolut inte att det skulle vara fel, snarare tvärtom, även om jag egentligen inte lägger någon värdering alls i vad någon gör eller inte gör. Jag är bara lite nyfiken på anledningen. Jag är själv intresserad av detta men vill då att min fru ska göra det av helt egen vilja. Hotwife/ cuckold verkar ofta vara på mannens initiativ och kvinnan/tjejen "ställer" upp.  Den typen av Hotwife lockar däremot inte mig alls.

Startade en liknande tråd som denna för ett tag sen, och både där och i andra trådar är kvinnor/ tjejer som lever i ett bra förhållande ganska negativa och oförstående till att vara någon form av hotwife.

Jag vill helst inte benämna det någonting.. Kan man inte bara få vara så här liksom :)

Tycker inte det är konstigt att man vill piffa till sexlivet efter 12 år tsm. Det kanske är ovanligare att tjejen tar initiativet till det, men undrar hur många som eg vill men inte vågar? Jag är så himla glad att jag vågade ta upp det!
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-08 08:49:52 följande:
    Ok. Det är nog så det skulle bli här också.. iaf i början.
    Tror du han är med på det?
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-08 18:15:28 följande:

Tror du han är med på det?

Han vill se mig med en annan, det uttryckte han medan vi hade sex senast. Han blir jättekåt av tanken på att en annan man knullar mig/ eller att jag suger en annan man.

Jag tror inte han har tänkt ur sin roll än.. ibland säger han att han vill vara med/ ibland vill han bara titta på. Vi måste nog prata mer om detta, även när vi inte har sex ;) för att kunna ta bra beslut.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-09 10:00:39 följande:
    Han vill se mig med en annan, det uttryckte han medan vi hade sex senast. Han blir jättekåt av tanken på att en annan man knullar mig/ eller att jag suger en annan man.

Jag tror inte han har tänkt ur sin roll än.. ibland säger han att han vill vara med/ ibland vill han bara titta på. Vi måste nog prata mer om detta, även när vi inte har sex ;) för att kunna ta bra beslut.
    Ja ni måste verkligen vara HELT säkra på vad ni vill. Annars kan det gå illa, med svartsjuka och annan skit.
  • Anonym (Nyfiken)
    Entropi skrev 2016-04-24 11:25:20 följande:

Hur går det härinne?

Känner mig träffad att svara ;) Det ligger lite på is just nu. Båda har mycket på jobbet, vi har inte hunnit förverkliga idén. Kan tänka mig att det blir aktuellt i sommar. Sol och värme brukar göra susen, så jag hoppas på en spännande trekant i sommar
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?