• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2016-04-01 02:03:35 följande:

Väv in det som en fantasi du berättar, eller bara en sexig historia.. Se vad det blir för respons ;)

Ja, han gillar ju att höra mig berätta saker. Det han blir mest tänd av att höra är om en trekant jag hade (med 2 killar). Visst känns han som en kille som skulle kunna tänka sig att frun (jag) är en hotwife?

Den här önskan blir starkare o starkare hos mig...
  • Anonym (Nej)
    Entropi skrev 2016-03-22 07:36:03 följande:

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

Absolut inte , men smaken är som baken...
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-01 11:18:11 följande:
    Ja, han gillar ju att höra mig berätta saker. Det han blir mest tänd av att höra är om en trekant jag hade (med 2 killar). Visst känns han som en kille som skulle kunna tänka sig att frun (jag) är en hotwife?

Ja det finns nog förutsättningar. Som sagt, börja med att nämna det i förbigående, att du läst om företeelsen nånstans till exempel. Märkligt nog är det ofta killen i förhållandet som driver på, men inte i det här fallet tydligen. I alla fall har det varit så de gånger jag träffat en hotwife.
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-01 11:18:11 följande:

Perfekt att ta nästa steg.. Om han gillar att höra om en riktig trekant du haft så är ju en fantasi/sexig historia om att du är en hotwife ju 'harmlös'... Tror han blir jättekåt! Sen får du 'skruva upp' fantasin gradvis... ;)

Min fru fick en film på sitt ex idag där han runkade sin jättekuk, på hennes begäran.. :)
  • Anonym (Nej tack.)

Jag förstår grejen på ett sätt och tycker att det verkar vara jävligt hett i teorin, men själv är jag inte intresserad av att praktisera det.

Tillhör den gruppen kvinnor som gärna vill att min man ska vara lite lagom sotis... Gärna morra lite med glimten i ögat om en annan man spanar in mig (jo för jag är rätt snygg har jag förstått), vilket händer rätt ofta även när vi är ute tillsammans.(Om det sker när jag är ensam vet jag inte, hur löjligt det än verkar så lägger jag aldrig märke till sånt)

Därmot kör vi gärna rollspel där han är någon annan som har sex med mig, och tvärtom...

• Anonym (Maken)
    Anonym (Nej tack.) skrev 2016-04-01 17:39:26 följande:

Jag förstår grejen på ett sätt och tycker att det verkar vara jävligt hett i teorin, men själv är jag inte intresserad av att praktisera det.

Tillhör den gruppen kvinnor som gärna vill att min man ska vara lite lagom sotis... Gärna morra lite med glimten i ögat om en annan man spanar in mig (jo för jag är rätt snygg har jag förstått), vilket händer rätt ofta även när vi är ute tillsammans.(Om det sker när jag är ensam vet jag inte, hur löjligt det än verkar så lägger jag aldrig märke till sånt)

Därmot kör vi gärna rollspel där han är någon annan som har sex med mig, och tvärtom...

Som jag tidigare skrev så är det nog inte så vanligt att kvinnor vill detta av egen önskan, om dom har ett bra förhållande med en fast partner.
    Om man vänder på det och leker med tanken att kvinnor/tjejer ville att deras män skulle vara med andra (förekommer säkert, men ovanligt) så skulle nog dom flesta män istället ha svårt att motstå detta av egen önskan.
    Men detta är väl kanske en av skillnaderna mellan manlig o kvinnlig sexualitet.
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (Maken) skrev 2016-04-01 19:53:25 följande:
    Som jag tidigare skrev så är det nog inte så vanligt att kvinnor vill detta av egen önskan, om dom har ett bra förhållande med en fast partner.
    Om man vänder på det och leker med tanken att kvinnor/tjejer ville att deras män skulle vara med andra (förekommer säkert, men ovanligt) så skulle nog dom flesta män istället ha svårt att motstå detta av egen önskan.
    Men detta är väl kanske en av skillnaderna mellan manlig o kvinnlig sexualitet.
    Kanske inte, men jag har en exceptionell fru! ;) / Mr P
  • hmhm

1. Varför skulle en undergiven cuckold vara lika med en mes?
    2. Vad menar du är skillnaden mellan dig och en cuckold?

Ge hit kakorna!
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-01 11:42:18 följande:

Ja det finns nog förutsättningar. Som sagt, börja med att nämna det i förbigående, att du läst om företeelsen nånstans till exempel. Märkligt nog är det ofta killen i förhållandet som driver på, men inte i det här fallet tydligen. I alla fall har det varit så de gånger jag träffat en hotwife.

Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?