• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Anonym (Maken)
    El Toro skrev 2016-04-02 16:18:12 följande:

Dålig fart i den här tråden. Intressant ämne ju.

Håller med. Intressant att höra vad fler tjejer/kvinnor tycker om detta, så skriv gärna och ventilera era åsikter damer
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:27:27 följande:
    Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?
    Ja det verkar väl lovande? Det är ju otroligt viktigt att ha pratat igenom allt innan och lita på varandra till 100%. Det får ju inte leda till att ett förhållande knäcks.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:27:27 följande:

Åh vet ni vad? Vi pratade igår när vi hade sex hur man kunde hotta upp sexlivet. Jag la ut några hintar och så frågade han: vadå, vill du ha en trekant?

Ja.. kanske det, svarade jag oskyldigt ;)

Han blev tänd på idén! Men vill helst se mig suga en annan man. (Och jag som helst vill bli påsatt av en annan man, men det vågade jag inte säga).

Det är ändå ett väldigt bra första steg det här, eller hur!?

Härligt, du har sått ett frö, låt det gro lite och skörda lite senare. :)
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-02 17:40:03 följande:

Ja det verkar väl lovande? Det är ju otroligt viktigt att ha pratat igenom allt innan och lita på varandra till 100%. Det får ju inte leda till att ett förhållande knäcks.

Anonym (Man 35) skrev 2016-04-02 17:42:52 följande:

Yes, absolut! Även om det spritter i hela mig nu. Vill vill vill! Men vi måste ju hitta en kille också ;)
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 17:50:12 följande:
    Anonym (Man 35) skrev 2016-04-02 17:42:52 följande:

Yes, absolut! Även om det spritter i hela mig nu. Vill vill vill! Men vi måste ju hitta en kille också ;)
    Bara att ge sig ut på jakt !
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-02 17:52:00 följande:

Bara att ge sig ut på jakt !

Mm, har ni tips på bra sidor? Det borde inte vara svårt att hitta en villig kille väl?

Jag vet annars att jag har lätt att få napp irl, många som flirtar med mig när jag är ute med vänner eller på aw. Jag har naturligtvis aldrig tagit steget och gjort något.

Men nätet är väl bäst för det här syftet?
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Hur kan man va hotwife om man inte är gift ;)

• Anonym (Man 35)
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2016-04-02 20:52:23 följande:

Hur kan man va hotwife om man inte är gift ;)

Jag tycker att om man lever under äktenskapsliknande former utan att ha vara gift bör man även kunna vara en "hotwife" eller i allafall leva som en. :)
  • Anonym (exi)

Jag är nyskild. Vill inte inleda ett nytt förhållande. Men sex vill jag ha! Är oerhört tacksam över mina polyvänner som tycker att jag behöver sex, och skickar över sina makar. :)

• Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (Man 35) skrev 2016-04-03 03:13:59 följande:
    Jag tycker att om man lever under äktenskapsliknande former utan att ha vara gift bör man även kunna vara en "hotwife" eller i allafall leva som en. :)
    Blir man en Het Sambo då? ;)
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?