• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-02 20:29:10 följande:
    Mm, har ni tips på bra sidor? Det borde inte vara svårt att hitta en villig kille väl?

Jag vet annars att jag har lätt att få napp irl, många som flirtar med mig när jag är ute med vänner eller på aw. Jag har naturligtvis aldrig tagit steget och gjort något.

Men nätet är väl bäst för det här syftet?
    Ja, antagligen. Beror på vilken ålder du söker förstås.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-03 13:04:37 följande:

Ja, antagligen. Beror på vilken ålder du söker förstås.

Helst yngre än mig, jag är snart 40.

Runt 30, plus minus några år, skulle vara perfekt tror jag :)

Ni som är inne i den här svängen, vilken ålder är lättast att få tag på? Alltså när ett par söker en kille.
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-03 14:14:12 följande:
    Helst yngre än mig, jag är snart 40.

Runt 30, plus minus några år, skulle vara perfekt tror jag :)

Ni som är inne i den här svängen, vilken ålder är lättast att få tag på? Alltså när ett par söker en kille.
    En 30-åring är säkert inga problem att få tag på. Jag är 36, träffar ett par som är kring 50.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-03 16:57:37 följande:

En 30-åring är säkert inga problem att få tag på. Jag är 36, träffar ett par som är kring 50.

• El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-03 18:50:05 följande:
    Du får berätta hur det går.
  • Anonym (Nyfiken)
    El Toro skrev 2016-04-04 08:06:44 följande:

Du får berätta hur det går.

Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Det bådar gott det här. Vi får se när det kan bli av irl :)
  • El Toro
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-04 20:03:37 följande:
    Ända sen jag vågade mig på att ta upp det här så har min man varit så kåt! Det är kyss och smek och "tafs" så fort tillfälle ges här hemma nu. Snacka om nytändning!

Jag sa imorse att "Oj vad kåt du har varit de senaste dagarna". Och han sa att det var väldigt tändande för honom nu när han vet att jag kan tänka mig en kille till.

Härligt. Men det är väl det som är hela grejen. Att det egna sexlivet ska få en extra krydda. Förhållandet ska stärkas, inte kraschas.
  • Anonym (Min kille)

Min kille har sagt att han skulle tända på att jag sög av en annan. Jag är dock inte intresserad av varken det eller att göra något med någon annan. Han är för sexig och bra själv. Inget annat existerar.

• Anonym (Man 35)

Låter väldigt härligt och intressant. Hoppas du/ni får till det. :)
  • El Toro

Det stämmer med mina erfarenheter. De säger att deras sexliv har fått en nytändning och att de har mycket hetare sex tillsammans nu, även när jag inte är där.
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?