• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Vi lever i ett förhållande där hon får ha sex med andra män så länge det är vår gemensamma lek. Dvs det är inte ett öppet förhållande. Villkoren är att vi gör det som vår lek, att han vet om i förväg och att hon skickar en bild eller filmklipp.. För ca två veckor sög hon av sitt gifta ex:s stora kuk och skickade en kort film...
    En vecka senare hade hon sex med en kvinnlig affärsbekant..

Fantastiskt!

Vi lever i ett förhållande där hon får ha sex med andra män så länge det är vår gemensamma lek. Dvs det är inte ett öppet förhållande. Villkoren är att vi gör det som vår lek, att han vet om i förväg och att hon skickar en bild eller filmklipp.. För ca två veckor sög hon av sitt gifta ex:s stora kuk och skickade en kort film...
    En vecka senare hade hon sex med en kvinnlig affärsbekant..

Fantastiskt!

Hmm, säger att ett fel uppstått men ändå två inlägg??

• Anonym (Absolut)
    Neol skrev 2016-03-29 18:57:35 följande:

Är det din ensidiga rätt till frihet som du tror krävs eller hade du lika gärna kunnat leva i ett öppet förhållande?

Ett öppet förhållande lockar inte alls. Så jag tror att jag är en av dem som både vill äta kakan och ha den kvar.
  • Entropi

Tack för så många svar!
    Verkar som om en del tjejer kan tänka sig livsstilen ????
    Vilket är tur för jag tänder otroligt mycket på det och mitt äktenskap håller på att gå i kras ???? (ej pga detta). Så nu har jag lite hopp inför framtiden.

• Anonym (Maken)

Jag ställde liknande fråga i en tidigare tråd och svaren blev ungefär som här. Tyvärr så verkar det inte vara vanligt att kvinnor/tjejer som är i ett bra förhållande har någon önskan om att ha sex med andra, även om det är ok ifrån deras partner.

Jag tänder också på detta, men då ska hon göra det enbart för sin egen sexuella nyfikenhet och njutning och inte för att tillfredsställa min upphettning av hennes handling.

• Arbor
    Anonym (Maken) skrev 2016-03-30 20:22:34 följande:
    Jag ställde liknande fråga i en tidigare tråd och svaren blev ungefär som här. Tyvärr så verkar det inte vara vanligt att kvinnor/tjejer som är i ett bra förhållande har någon önskan om att ha sex med andra, även om det är ok ifrån deras partner.
    Jag tänder också på detta, men då ska hon göra det enbart för sin egen sexuella nyfikenhet och njutning och inte för att tillfredsställa min upphettning av hennes handling.

Du får prata med din fru istället för att ställa frågan till främlingar Glad.

Jag har en partner som jag vet inte tänder på att jag ligger med andra så då kommer mitt svar mer eller mindre med automatik. Hade han däremot sagt att detta är något han går igång på så hade jag troligen svarat annorlunda.

Tror man blir lite ”hjärntvättad” i ett förhållande. Man vet vad som är ok och inte. Så länge man är nöjd så håller man sig inom gränserna utan att egentligen tänka på det. Eller så är det bara jag Obestämd

• Anonym (Nyfiken)

Ja, jag vill ha sex med andra men vågar inte föreslå det för min man.

Han tänder på att höra slyniga sexuella erfarenheter jag hade som ung singel. Så kanske att han skulle gå med på det?

Men jag vågar ändå inte fråga. Tänk om det landar helt fel!?

• Anonym (Maken)
    Arbor skrev 2016-03-30 21:25:07 följande:

Du får prata med din fru istället för att ställa frågan till främlingar .

Jag har en partner som jag vet inte tänder på att jag ligger med andra så då kommer mitt svar mer eller mindre med automatik. Hade han däremot sagt att detta är något han går igång på så hade jag troligen svarat annorlunda.

Tror man blir lite ?hjärntvättad? i ett förhållande. Man vet vad som är ok och inte. Så länge man är nöjd så håller man sig inom gränserna utan att egentligen tänka på det. Eller så är det bara jag

Har pratat o frågat min fru men hon är nöjd och vill hålla sig innanför gränserna
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?