• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • MammAmma

Jag kan enbart tala för mig själv, inte kvinnor i allmänhet, och jag har inget intresse av att ha sex med andra män än min partner.

• Anonym (Lotta)

Nej. Har ingen som helst önskan att leva som hotwife.
    Däremot skulle jag kunna tänka mig att testa sex med en annan man - men då vill jag ha med min man - och få känna mig uppvaktad av två män samtidigt.Solig

Men sex med en annan man bara för att han är en annan än min man - nej.

• Arbor

Nej, intressant fantasi men jag har ingen önskan av sex med andra män.

• Anonym (Absolut)

Ja! För min del är det något som lockar och jag tror att det är just det som saknas för att jag ska kunna hålla en relation vid liv. Dessvärre verkar det inte finnas många män som verkligen önskar sig en sådan kvinna att leva med.

• ollewittol

Min fd sambo älskade att vara hotwife, medan min nuvarande fru är väldigt tveksam till att testa. Såsom wittol (ej cuckold) älskar jag tanken på att min kvinna njuter med andra män, mot att hon berättar allt för mig efteråt. Få saker tänder mig mer... :)

• Anonym (a)

nej inte alls intresserad. Jag har ett fantastiskt liv med min man, både sexuellt och annars, varför skulle jag sticka i väg och ha sex med andra då? 

• Neol
    Anonym (Absolut) skrev 2016-03-29 16:02:32 följande:

Ja! För min del är det något som lockar och jag tror att det är just det som saknas för att jag ska kunna hålla en relation vid liv. Dessvärre verkar det inte finnas många män som verkligen önskar sig en sådan kvinna att leva med.

Är det din ensidiga rätt till frihet som du tror krävs eller hade du lika gärna kunnat leva i ett öppet förhållande?
    Ordförande i seniorklubben
Svar på tråden Vill du leva som hotwife?