• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Fian88
    Filippa91 skrev 2016-04-11 07:57:39 följande:

Vad heter fb gruppen? ?

Den är hemlig så därför inte sökbar. Instruktioner om hur du går med finns längre upp i tråden:)
  • Cessan

Väntar fortfarande på insläpp i FB gruppen, har jag gjort något fel tro?

• Cessan

Grattis!

Mina onda tuttar kommer och går hela tiden, tror inte det är något konstigt :)

Jag har fortsatt testat och tänker att när testen blir starkare borde allt vara rätt :)

Hoppas du snart kan landa i lugn och njuta och vara glad!

Kram

Ingensmamma skrev 2016-04-10 14:28:02 följande:

Hej. Här kommer en till som plussat (efter ivf). Är i vecka 4+6 idag och har spenderat hela helgen med att läsa på om missfall. Plussade i onsdags och hade mellan onsdagen och fredagen ömma bröst, sedan dess är dessa puts väck. Har haft molvärk och vit-/gulaktiga flytningar som kommit och gått sedan veckan innan BIM, men nu verkar den ha blivit permanent. I övrigt inga symtom. Och nu tror jag ju såklart att jag ska få missfall eftersom molvärken blivit mer som mensvärk och tuttontet är borta. Inget blod ännu dock. Suck. Kan inte ens vara glad. Kram

• Cessan

Grattis!

Vad roligt att det gått naturligt, hoppas allt går bra denna gång :)

etttvatrefyra skrev 2016-04-11 06:28:47 följande:

Hej & grattis alla ny plussande mammor.

29 år gravid med andra barnet.

Det har minst sagt varit en berg och dalbana här, IVF försök , utomkvedshavandeskap i november och ett ledsamt missfall i februari.

Äntligen ett nyss plus på Stickan, även denna gången otroligt nog på naturlig väg.

Det är väldigt nytt och har BF 21/12

Sist gjorde BF oktober en sluten grupp på Facebook, vad säger ni andra om detta? Lättare att skriva och se inläggen .. Jag gör gärna en.

Ha en fin dag :)

• Fian88
    Cessan skrev 2016-04-11 08:18:15 följande:

Väntar fortfarande på insläpp i FB gruppen, har jag gjort något fel tro?

Har du skickat förfrågan till rätt Elin? Svartvit profilbild och ett barn på omslagsbilden?
  • busmonstret

Alltså jag hittar bara att en man ska lägga till är Elin, men har ingen aning om vad mer eller vars jag hittar mer info kring detta :P

• Cessan

Jag får fram 2 svartvita bilder, en som är på något vatten, kanske åker båt, och en ansiktsbild på en vuxen, ser inga barn :/

Fian88 skrev 2016-04-11 08:25:45 följande:

Har du skickat förfrågan till rätt Elin? Svartvit profilbild och ett barn på omslagsbilden?

• BIX

Hej hoppar gärna in här! Jag plussade för en vecka sedan, och bf borde vara 10/12 :) Detta blir barn nr 2, jag har en dotter som är 11 månader så det blir ganska tätt emellan. Jag är 40 fyllda så vi hade lite bråttom att få till ett syskon, och jag blev fantastiskt glad över plusset eftersom det inte alls kändes som någon självklarhet att jag skulle bli gravid igen. Nu hoppas vi bara att det håller hela vägen :) Oro finns där såklart men jag lyckas ganska bra med hålla den stången. Ibland glömmer jag till och med att jag är gravid ett par timmar i sträck vilket jag tycker är ganska skönt :) Grattis alla andra i tråden också :)

Svar på tråden BF December 2016