Y o L o skrev 2017-02-07 11:33:19 följande:
Hur går det för er, håller ni er friska?
Min lilla är snorig, när jag ger koksalt kommer det ut mycket så det är ju bra iaf. I övrigt är hon pigg o glad.
Våran lillplutt har varit snorig sen födseln :/ innan vi åkte hem från bb sköljde en bm hennes näsa och drog ut världens största snorkråka..!
Vi sköljer näsan med saltvattenspray 1-2 gånger om dagen, och försöker försiktigt pilla ut snorkråkor, droppar i lite bröstmjölk i näsan också då och då för att smörja slemhinnorna och de hjälper
Men önskar de kunde försvinna nu! Men såklart tacksam för att det är allt, ingen feber eller nåt annat och hon kan äta ändå
Jag var sjuk förra veckan, feberfrossa med 41graders feber, låg i sängen med kläder, 2 täcken, 2 fleecefiltar och mössa på mig! De gick som tur de över snabbt, men sen några dagar efter fick jag matförgiftning? Ingen aning blev bara jättedålig i magen och kräktes under en natt, bara jag som var sjuk, sambon och sonen höll sig friska
Och nu har jag fått lite problem med ryggen, kräktes av smärtan igår men idag är det uthärdligt :/
Måste komma iväg till sjukgymnast och tänka på hur jag bär och sitter..!
Aldrig haft problem innan jag bar sonen i en jävla babybjörn sele.. har en ringsjal till lillplutt och den får jag inte ont av alls trots snebelastningen men nu har hon blivit för tung för den så måste hitta en ny, tänkte skaffa en Tula baby också sen, har redan Tula Toddler till sonen, ryggen blir bättre när man bär i den till och med ^^ men inte burit honom under graviditeten och nu under vintern/efter förlossningen men skulle vilja