• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

eller man ska nog inte gå de första veckorna pga RS-virus men sen tror jag att det är bra att bygga upp ett imunförsvar inför dagis och börja gå vid 1 månads åler. Vi gick flitigt i Göteborg och Noel älskade att sjunga...

• Sodaspring

Tack för svaren
    Anthony är sex  veckor nu, så jag antar att det borde gå bra då? Men är det fler bebisar där?

• Michanna

Sodaspring..
    Om jag vore du skulle jag passa på att gå på babytiderna på öppna förskolorna..
    ( Finns faktiskt 3 st inne i enköping. västerleden.pluto och kyrkan )
    Västerleden har babytider på tidagar 1300-1600
    Pluto har babyträff onsdagar och torsdagar 1300-1530
    större chans att träffa fler med bebisar..
    Då får barnen vara upp till året...

• Dessie

Vad sägs om en loppis snart igen??
    Har förslag på 2 datum - lördag 18/3 eller söndag 19/3.
    Nån som har annat förslag??

• Michanna

Dessie.. Bra ide
    Men jag skulle vänta till efter barnbidraget/lön istället.. Den 1 april är ju tvillingloppisen samt ute på sparrsätra. ( sparsättra vet jag inte så mycket om än. )

• GladaVirre

hej hej! hoppas ni mår bra. Jag är sjuk, alex är fortfarannde lite snorig, det blir dagis på måndag. Man vill ju inte gå dit när Alex fortfarannde är sjuk,. jobbigt för han + att smittan bara går runt och runt isånna fall.
    Det gick bra o jobba natt,. skönt med extra knäck.

Sodaspring: Pluto är jättefräscht och fint!! Jag har inte varit på den nya ännu (västerleden),. innan dem flyttade var det skit iaf=/

Kul med ny loppis=) Nu ska jag äta ckoklarbollar... har gått åt en hel del
    Är det någon som vet hur man gör HAVREBOLLAR?? Dem är mycket godare, och ljusare..
    Nånting annat LÄTT att baka?

• maras

Pluto ligger vid idrottshuset kan man säga, alldeles innan, mitt emot vårfru trafik skola om du vet vart den ligger? En jätte bra öppna förskola, vi var mycket där innan Clara började på dagis.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!