• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • tesslita

GladaVirre: skit bra reagerat av dig!!
    önskar fler kunde reagera så.
    man får ju bara inte göra så mot barn!!
    man blir så arg när man hör om folk som beter sig på det sättet..idioter är vad dom är!!

*morr*

• Dessie

I lördags var Nicklas på kalas hos en kompis som går i samma dagmammegrupp (fast hos en annan dagmamma).
    Pojken fyllde 6 år och det var bara dom "stora" barnen som var bjudna, d.v.s de som fyller 6 i år.
    Det var första ggn Nicklas var på kalas UTAN mamma & pappa, så i fredags kväll när han skulle sova var han så nervös så att han inte kunde somna och så grät han en skvätt.
    Stackars mammas lilla pojke.

• mia1980

Virre: Bra att du stannade vid bilen så NÅGON hade koll på barnet. Du hade ju kunnat ringa polisen om du såg något konstigt med barnet.
    Tur inget hände denna gången. Men nästa gång då.... Man lämnar inte barn i bilen utan uppsikt.
    Jag blir arg bara jag läser sånt här. GRRRR....

• GladaVirre

Jo,. självklart väntade jag. Blev så paffa när vi viste vem pappan var..*suck* men men

dessie: varför va han lessen??

Idag börjar jag jobba i bålsta hoss min mamma, jag fick jobb där för hon är personalchef på Pomona.. ska jobba natt idag! Det ska bli så skönt med extra pengar, en natt ger iaf 1000 kr ca..Jag har varit i skolan hela dagen och gjort prov, fick VG och G. Jag är såå lättad. Hoppas jag har energi för natten nu
    Nu ska vi äta Enbontas mat..dem har supergod mat! Ätit där??
    Sen ska jag sova lite.. kram alla

• Dessie

GladaVirre: Nicklas grät lite bara för att han var så nervös för att han skulle gå på kalas ENSAM UTAN mamma & pappa för 1:a ggn.
    Min mamma jobbar oxå på Pomona, i köket.

• GladaVirre

dessie: ok=) spännande,. men han kommer vaar såå stolt sen när han är hemma igen Kommer känna sig oerhört stor. Det är ett stort steg men viktigt att det görs..kul!=)

• Dessie

GladaVirre: jo, Nicklas var jättestolt när vi hämtade honom efter kalaset i lördags. Dom hade spelat bowling oxå.

• Nika och Noel

Gud vad noel är trött ikväll. Dagis som spökar. han har gått till 13:30 två dagar i rad nu och gåter bara kort vid lämnandet sen är han gald o pigg. Fast herregud vad han har svårt för att somna på kvällen blir frammåt 22-23 på natten och sen upp vid 07:30, så inte konstigt att han är trött.

Virren: är Alex fort sjuk?

Anna: hur går det för Erik?

Jag är ju inte där själv utan min man sköter denna veckan. På måndag ska han gå heldag är det tänkt.

• Sodaspring

Hur gamla ska barnen vara när man börjar gå till öppna förskolan och vart ligger den?

• Dessie

Sodaspring: man kan gå till ÖF med barn från 0 år. Ligger på Västerledsskolan.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!