• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • tesslita

Michanna: skulle gärna köpa mer tjejkläder i bebisstorlek
    men jag har så mycket redan.
    kan ju fundera på saken

• puhbear

Till loppisen... Är det någon som är intresserad av bebiskläder i storlek 56-74? Kanske är onödigt o ta med om ingen vill ha...
    Hur är det med killkläder i strl. 110/116? Intressant?

Dessie: Jag säger det igen ifall inlägget inte uppfattades förut... om det blir trångt hos er så går det utmärkt att loppisen här hos oss. Vi har gott om "loppisplats"!

• GladaVirre

Puhbear: den här gången ska Dessie ha hos sig, och nästa gång tyckte vi att våran lokal är perfekt.

Lokalen ligger här och är gratis för oss att hyra. Så går det bra nu så ska dessie och jag hjälpas åt nästa gång så hon slipper ta allt själv. Men dessie!! jag tar med ett bord. Säg till om det är nått annat som ska med. Jag kan ju gå omgångar.

• maras

Godmorgon!

puhbear: har ni inga kläder i stl 122 ni vill bli av med, istnfall kanske jag är intresserad
    Hoppas det går bra för Albin hos dagmamman idag!

• puhbear

Glada Virre:
    Jag frågade Dessie för att jag hörde att hon inte hade så stort o jag ville endast erbjuda vårat hus om det skulle vara enklare för henne denna gång, den 25:e.
    Det hade gått alldeles utmärkt!
    Nästa gång var det aldrig tal om. Visste inte ens att det var planerat en nästa gång.

Dessie: Säg till om du behöver hjälp iaf!

Maras: Jag ska kolla igenom Linus garderob. Han är ju på väg ut 122 men han är ändå så liten för sin ålder... han genomgår undersökningar för att få tillväxthormoner..
    Men jag ska verkligen kolla vad jag kan hitta!
    Ha det så kul hos svägerskan idag! See you!

• puhbear

"på väg UR", ska det ju vara... hehe!

• GladaVirre

puhbear: nej jag informerde dig bara om vad jag och dessie har pratat om, eftersom hon inte var inne på fl så svarade jag dig. Och om den andra träffen var också även bara info..

• Dessie

puhbear: den här ggn tar vi här hos mig och nästa ggn det blir loppis så ska jag & GladaVirre låna "vår" lokal som finns här. Så kan vi ta hos dig ggn efter det?! Tack iaf!

GladaVirre: låter bra att du tar med ett bord!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!