• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • puhbear

Dessie:
    Det är verkligen inte nödvändigt. Jag frågade mest för att avlasta dig, den här gången.

• Dessie

Till alla som kommer på loppisen: vad för strl. har era barn på kläder och tjej eller kille? Så ska jag kolla om jag har.
    Är rätt så urplockat, men annars tjej upp till 92 & kille upp till 110.

Hur många är det som kommer? Har slarvat med att anteckna. Hur många har barn med sig?

• maras

Hej!

Dessie:

Jag har en tjej som har stl 86 samt en kille som har stl 122...jag kommer själv utan barn, det blir lugnast så...*s*

Ha en bra dag!

• GladaVirre

dessie: yee Jag & Alex kommer! Alex är strl (86)-92-98 (brukar ha lite bagiga kläder på han)
    Men jag är inte ute efter att köpa såå mycket kläder, bara om jag hittar nått extra snyggt

Maras: men ångrar du dig så gör det inget Då får Alex en till lekpolare!

• GladaVirre

jag älskar coola prydnads saker om det är någon som har det att sälja billigt
    Och familjespel är jag också intresserad av!!( bordsspel)

Förr gången så såldes spel, mobiler, lakan, köksgrejjer m.m m.m..

Jag har 2 par nystickade sockor som jag kan ta med, det är granntanten som stickar till Alex, men 2 par var rosa och lila..lite tjejiga
    Dem är perfekta till när barnen sover ute på dagis m.m

• puhbear

Jag kommer med ett barn.

Maras: Jag tar med Albin men inte Linus. Linus skulle aaaldrig njuta av kaffe o kacklande...
    Men Albin kanske behöver Claras stöd där...

• Hälla

Dessie: jag kommer med Wilma iaf, hoppas att Eric vill följa med o leka med Niklas oxå.

• Dessie

puhbear: intresserad av vilken strl. på kläder + tjej eller kille?

pipen: intresserad av vilken strl. på kläder + tjej eller kille?

Hälla: Nicklas blir superlycklig om Eric följer med, för han pratar jämt om att Eric är kul att leka med & att han är cool.

• Michanna

jag kommer men förhoppningsviss utan barn. Har jag med mig någon så är det thomas och kanske michaela.. ( dom som går att ha i möblerade rum.... )

Tittar gärna på tjejkläder i storlek 122-134. och då sommarkläder..
    Anna

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!