• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • pipen

Dessie: JAg hade 2 par 24 or, helt oanvända Vår/sommar.

Sen var det visst från 22 till 27. Thea har fått ett par favoriter varje sommar och sen VÄGRAT sätta på sig nå andra!!

• Dessie

SuperMia1980: ska bli kul att ses!!

pipen: ta gärna med dig skorna i strl. 24 så får vi prova dom på Linnea.

• Dessie

SuperMia1980: vad vill du ha för tips på böcker?

• mia1980
    Dessie: Allt, jag läser allt utom Harleqin(stavas det så?)... Mn gillar mest böcker med en sann historia eller spänningsromaner.
    50 böcker på inköpslistan... och den bara växer... ge mig fler tips. SNÄLLA!!
  • puhbear

Jag är intresserad av kläder i ca. strl. 86 & även strl. 128.

Jag har till salu pojkkläder i strl 50-74 men om ingen är intresserad så är det kanske ingen ide' o släpa med det... Jag antar att det inte är så många som har barn i den storleken... eller??
    Ska gå igenom Linus garderob oxå o ta med det som finns... jag köper så mycket till honom men han är inte intresserad... jag är liksom "bara dryg" som shoppar till honom... Det kommer nog en dag när inte ens mina inköp duger... haha!

Dessie: Jag har inte din adress. Du kanske kan skicka den till mig eller maras. Till båda behövs inte.

• puhbear

Supermia: ska kolla igenom boksamlingen oxå! Jag läser inget annat än studiematerial men tror att jag har en del iaf.
    Vad ingår i "spänningsromaner"? Vet inte riktigt vad det är... så mycket läser jag...

• tesslita

ååh nu är jag superglad!!!
    det verkar som jag får mitt efterlängtade snitt iallafall!
    fick inget datum idag men blev praktiskt taget lovad snitt och fick ett datum hos läkaren den 3 april för att bestämma datum.
    så det finns en stor risk att det blir en aprilbebis.

hur tidigt innan BF fick ni med planerat snitt tid?

• mia1980

puhbear: Sänningsromaner har lite mord och annat spännande i handlingen. Jag köper det mesta nytt, men har du några böcker som du bara läst någon gång och ser jätte bra ut så kan du ta med dom. Du kan läsa i min blogg, där ser du vilka jag har, uppdaterar när något nytt hamnar där.

50 böcker på inköpslistan... och den bara växer... ge mig fler tips. SNÄLLA!!
  • Dessie

puhbear: har messat min adress till dig nu.

• tesslita

dessie: du får gärna maila mig adressen igen.
    kommer inte riktigt ihåg den

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!